Tekniikkakeskustelut > Valaistus

Invertteri,aurinkokenno valot.nettikaupat ulkomailta.

(1/11) > >>

matkaajapallas:
Onko minkalaisia kokemuksia ulkomaalaisista verkkokaupoista jossa hinta/laatu kohtaa  esim. Kiina/Saksa toki kiinnostaa myös suomesta ostettu jos on todettu hinta/laatusuhde hyväksi :)

Mistä kannattaa ostaa?

Eli tarvetta oli sopiva invertteri: tv,dvd soittimen,kahvinkeittimen ja valojen pyörittämiseen kun ei sähköä saatavilla.
Minkä kokoinen invertteri oisi sopiva?
Mulla nykyisin 75 ah akku,tarviinko myös isomman akun?

Myös kiinnostaa ostaa aurinkokenno valaisin vaunun kylkeen.Onko niistä kokemuksia?

Onko myös tietoa kohdevaloista?eli erillisistä valoista laittas ne vaunuun sisälle?

Kiitos.

Teukka-74:
E-bay.com ja E-bay.de
Noista olen tilannut ed.mainitsemiasi tuotteita ja varmasti halvemmalla kuin mitä suomesta
olisi saanut. Homma on pelannut mutkattomasti  Thumb

Teukka-74:
Mutta akku sinulla ei kauan kestä jos siihen intikan heität perään ja kahveja keittelet.
Minulla on 2000w invertteri. E-bay.de  sta tilattu. 49€ ja on kolmatta vuotta toiminut loistavasti  Thumb

uppotukki:
minulla 1500w intikka ja kolme 110 ah akkua  joita auto lataa ajaes ,autos 120 am laturi .

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: matkaajapallas - 23.12.2015     kello on 17:03 ---Eli tarvetta oli sopiva invertteri: tv,dvd soittimen,kahvinkeittimen ja valojen pyörittämiseen kun ei sähköä saatavilla.

--- Lainaus päättyy ---
   Jos vähillä akuilla( esim. 150 A.) ajatellaan olla useanpi vuorokausi ilman latausta, ehkä syytä olla led valot, telkkari, soittimet, läppäri ym. 12 V. ja kahvit keittää kaasulla.Lämmityski n kun vie osansa virrasta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View