Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Normi tvstä - älytv?

<< < (3/7) > >>

Aakku:
Noita on monensorttisia...

Minä olen kytkennyt aikoinaan Tronsmart Mini PC tikun USB liitäntään ja siihen kylkiäiseksi sellaisen kaukosäätimen joka tottelee liikettä. Sillä katselee sujuvasti Areenan, Katsomon ym. ohelmia silloin kun lystää.

Esim tuolla kaikenlaista aiheeseen liittyvää:
http://www.lightinthebox.com/fi/c/android-hd-soitin-ja-mini-pc_5997?currency=EUR&litb_from=paid_adwords_search&adword_mt=b&adword_ct=76186263309&adword_kw=mini%20pc%20android%20rk3188&adword_pos=1t1&adword_pl=&adword_net=g&adword_tar=&adw_src_id=7116618704_202468989_14571637509_aud-40039492167:kwd-62637245078&gclid=CjwKEAiAndSzBRDp5P232v-qtHkSJABw-VdtRVjwx3QjPNUJtrDkX3J-om3jMqVPPr83_ehS4KS6ZhoCJiXw_wcB

kimi:
Meillä on pari vuotta vanha LG smart tv. Muisti loppuu usein YLE areenassa ja myös kuva tai ääni saattaa jäädä näkemättä. Jollain vastaavalla sivustolla sivu ei tue telkkarin selainta, ohjelmapäivitykset tv asentaa itse mutta ei tuota. TV ei myöskään anna lupaa asentaa päivityksiä itse.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 19.12.2015     kello on 12:32 ---
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

On uusi telkkari näköjään jo tullut, 55 tuumainenkos se oli ?  Thumb

hemppat:
Chromecast on kätevä ja edullinen, kaiken mitä tietsikasta, täppäristä tai puhelimesta näkee näkee myös telkusta. Jokunen omakin sovellus on mm Netflix yms.

Rauno:
Gigantissa jaakasin aikani ja kuuntelin apple tv ja cromecast myynti puheita ja päädyin lopulta appletv laitteeseen. taidan käydä ton cromecastin ostaan vielä makkarin telkkuun kun on niin edullinen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View