Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Onedrive
99:
Miten helvetissä tuon saa pois kokonaan päältä? Aiemmin olin jo saanut tuon pois koneelta, mutta jonkun pakkopäivityksen takia tuo taas pomsahtelee häiritsemään. Stana.
Leader dog:
Minulla Mac, ei tuota ongelmaa...ehkä ctrl+alt+del auttaa.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Leader dog - 18.12.2015 kello on 18:27 ---Minulla Mac, ei tuota ongelmaa...ehkä ctrl+alt+del auttaa.
--- Lainaus päättyy ---
Tavallisesti en käytä tätä kymppiä, vaan ihan toista parempaa, mutta tätäkin pitää joskus käytellä jotta saa päivitykset tehtyä jos vaikka tarvitsee joskus. Ärsyttää vain Microsoftin pakkovalta tähän käyttikseen, kun tekevät käyttäjästä piittaamatta säätöjä. >:(
Leader dog:
Vaimon uusi tyäläppäri myös tarjoaa jotain kympin tyrkytystä ihan v-tutukseen asti. Itse pääsin irti winukasta 2007, enkä kadu.
james_III:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 18.12.2015 kello on 18:25 ---Miten helvetissä tuon saa pois kokonaan päältä? Aiemmin olin jo saanut tuon pois koneelta, mutta jonkun pakkopäivityksen takia tuo taas pomsahtelee häiritsemään. Stana.
--- Lainaus päättyy ---
Löytysköhän ihan ohjelmalistasta poistamalla. Sillon heti alussa ruksin pois kaikki ohjelmat mitä en tarvi eikä ole takasin tunkenu.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta