rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Sivuventtiilipullo  (Luettu 16189 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
  • Jo vain !
Vs: Sivuventtiilipullo
« Vastaus #15 : 18.12.2015 kello on 16:54 »
Pieni sylkäiseminen vielä kumitiivisteelle varmistaa ettei se lähde pyörimään tai mene kurttuun ;)
Sitten käsipelissä vain kiinni.
Vuodonilmaisin spraypullo vielä kaasukaapissa jotta joka kerta tarkastan kun letkun kanssa touhaan.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:04
  • viva la France
Vs: Sivuventtiilipullo
« Vastaus #16 : 18.12.2015 kello on 17:12 »
Pieni sylkäiseminen vielä kumitiivisteelle varmistaa ettei se lähde pyörimään tai mene kurttuun ;)
Sitten käsipelissä vain kiinni.
Vuodonilmaisin spraypullo vielä kaasukaapissa jotta joka kerta tarkastan kun letkun kanssa touhaan.

Ruokaöljyä kait on suurinpiirtein kaikilla matkailuvälineen ruokakaapissa. Sormenpään kastelu ja pyyhkäisy tiivistepintaan.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:23.03.2024 kello on 17:57
Vs: Sivuventtiilipullo
« Vastaus #17 : 18.12.2015 kello on 18:49 »


Tuommoset työkalut askartelin vesileikkurilla, muovinen tarkotettu kiinteeksi letkun päähän ja alumiininen vain irto avain. Käsin kyllä kiristelen ja joskus pakkasella pitää avaimella aukasta. Tuo muovipipari on ideana parempi mutta ei toimi, kaasupullojen venttiilien korkeus pullon reunaaan vaihtelee liian paljon. Ei ole kyllä ollu mitään ongelmaa tiiveydessä vaikka käsin kiristelen enkä mitään vettä taikka rasvaa kumirenkaaseen laita.

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 7.04.2024 kello on 15:59
Vs: Sivuventtiilipullo
« Vastaus #18 : 20.12.2015 kello on 13:38 »
Hienoja ovat vesileikatut kappaleet. Minulla on itse tehty CNC jyrsin, vuosi meni sitä tehdessä.  Tein uuden kappaleen mutta hieman lyhyempänä. Nyt ei osu kaasukotelon kattoon eikä mee kierre liian kireälle.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:23.03.2024 kello on 17:57
Vs: Sivuventtiilipullo
« Vastaus #19 : 20.12.2015 kello on 18:00 »
Hienoja ovat vesileikatut kappaleet. Minulla on itse tehty CNC jyrsin, vuosi meni sitä tehdessä.  Tein uuden kappaleen mutta hieman lyhyempänä. Nyt ei osu kaasukotelon kattoon eikä mee kierre liian kireälle.

Riittävän lyhyt varsi on just hyvä estämään teräsmiesmomentit  Thumb

Nyt menee raakasti offitopicin puolelle, mutta onko koneesta mitään kuvaa taikka videota missään. Siksi tässä kyselen kun on emcon cnc sorvin ohjauksen vaihto viimemetreillä ja vierelle pitäisi kyllä ihan pakolla jyrsin saada, pienille jutuille olisi tilausta.

Hommeli on pidemmällä mutta jotain kuvaa ny edes, näkee mittasuhdetta, mahtuu auton takalaatikkoon.
http://youtu.be/4RlziOWknYc

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 7.04.2024 kello on 15:59
Vs: Sivuventtiilipullo
« Vastaus #20 : 22.12.2015 kello on 12:54 »
No joo menee vähän sivuun aiheesta mutta linkkinä video missä kone jonka olen tehnyt käytetyistä koneen osista, lähinnä romuttamolta ostettua tavaraa jota olen jalostanut.

https://www.youtube.com/watch?v=IyG4AUM7epM


*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:40
Vs: Sivuventtiilipullo
« Vastaus #21 : 22.12.2015 kello on 14:23 »
JOtainhan se joutilaalla teettää...   ;D