rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Älykellot  (Luettu 20079 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:45
  • Kulkija
Vs: Älykellot
« Vastaus #75 : 14.01.2017 kello on 15:16 »
Äänettömällä luuri mulla on ollut käytännössä aina siitä lähtien kun Polar alkoi värisemään ranteessa tulleesta puhelusta / viestistä.

Kunhan sitten muistat ottaa sen Polarin pois välillä. Naiset kun on sellaisia, että ihan kaikkialla ne ei hyväksy tuollaisten vimpaimien käyttöä.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:30.04.2024 kello on 23:40
Vs: Älykellot
« Vastaus #76 : 14.01.2017 kello on 16:23 »
"Tuo että kellossa on nyt mikrofoni ja kaiutin on kyllä kätevä kun ei tartte etsiä puhelinta vaan voi vastata suoraan kelloon..."

Ei helevatta, ootte te tärkeitä businesmiehiä.

Minä koen jotenkin vapauttavaksi kun ei tarvi vastata mihinkään, jos ei taho.
Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Älykellot
« Vastaus #77 : 14.01.2017 kello on 16:33 »
Kunhan sitten muistat ottaa sen Polarin pois välillä. Naiset kun on sellaisia, että ihan kaikkialla ne ei hyväksy tuollaisten vimpaimien käyttöä.
Ne tykkää jos vähäsen värisee ;) :D Mutta asiasta toiseen meillä toimineet hyvin ja Tyttöystävä tykkää Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:00
  • Autossa on pyörät
Vs: Älykellot
« Vastaus #78 : 14.01.2017 kello on 17:27 »
^
No ilmankos teidän perheessä on kaksi älykelloa  ::)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Älykellot
« Vastaus #79 : 14.01.2017 kello on 17:35 »
^
No ilmankos teidän perheessä on kaksi älykelloa  ::)
Juupa juu,huumoria välillä ;) :D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:02
  • viva la France
Vs: Älykellot
« Vastaus #80 : 14.01.2017 kello on 17:37 »
Juupa juu,huumoria välillä ;) :D
Eikö se kannatas ostaa siihen hommaan aivan omat varusteet. Kohta kissat kulkee perässä kylillä kun kello vienosti tuoksahtaa... silliltä

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Älykellot
« Vastaus #81 : 14.01.2017 kello on 17:39 »
Eikö se kannatas ostaa siihen hommaan aivan omat varusteet. Kohta kissat kulkee perässä kylillä kun kello vienosti tuoksahtaa... silliltä
Meillä kaksi kisulia ja ei juokse perässä ;) :D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:45
  • Kulkija
Vs: Älykellot
« Vastaus #82 : 14.01.2017 kello on 18:10 »
Meillä kaksi kisulia ja ei juokse perässä ;) :D

Narttuja, leikattuja tai sitten se kolmas vaihtoehto.  :)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Älykellot
« Vastaus #83 : 14.01.2017 kello on 18:17 »
Narttuja, leikattuja tai sitten se kolmas vaihtoehto.  :)
Leikattuja,Postimies ;) Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:00
  • Autossa on pyörät
Vs: Älykellot
« Vastaus #84 : 14.01.2017 kello on 18:31 »
Pieni kevennys: Mulla kun on vain älyttömiä kelloja, ne pysyy vireessä liikkeen avulla  :laugh:

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:30.04.2024 kello on 23:40
Vs: Älykellot
« Vastaus #85 : 14.01.2017 kello on 18:34 »
Leikattuja,Postimies ;) Thumb

Nyt mulle on jäänyt vähän epäselväksi TD:n älykellon käyttö.  En kyllä muutenkaan ole ymmärtänyt mihin älykelloa tarvitaan. Yritän tulla toimeen omalla älylläni.

  • Vieras
  • Vs: Älykellot
    « Vastaus #86 : 14.01.2017 kello on 18:42 »
    En kyllä muutenkaan ole ymmärtänyt mihin älykelloa tarvitaan.

    Ainakin mulla tämä älykello buumi alkoi Polar Loopin avulla, olikohan 3 vai 4 vuotta sitten, työterveyslääkäri oli vähän huolissaan verenpaineistani ylipainon takia...Loopilla ja sykevyöllä sai katsottua sykkeet myös unen ajalta. Ja lisäksi se että sai katsottua minkä verran liikkui päivän alkana kun se liikunnallisuus ei oo ollut mun juttu koskaan, sitten se levisi siitä Polarin M400:seen joka näytti jo hiukan enemmän tietoja ja oli hyödyllisempi kun siinä oli GPS eli polkupyöräillessä sai reitin ja nopeuden ja matkan ylös.
    Sitten tuli Polar A360 joka sisälsi jo sykkeen mittauksen suoraan ranteesta olihan mulla noiden aikaisempienkin Polareiden kanssa sykevyö mutta sen käyttö oll aika epämiellyttävää. Nyt syy tähän Samsungin kelloon oli se että kun olin totutellut itseäni että kello on kädessä niin se että miksei se voisi jo näyttää oikealta kellolta mutta toisaalta en halua luopua niistä ominaisuuksista mihin olin Polareiden kanssa tottunut.

    Eli, sykkeen mittaus edelleen se tärkein, mutta nyt, 20 vuoden jälkeen mulla on taas kello kädessä. Sehän on miehen ainoa "koru" johon mies oikeasti on valmis panostamaan vähän rahaakin.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:30.04.2024 kello on 23:40
    Vs: Älykellot
    « Vastaus #87 : 14.01.2017 kello on 18:59 »
    Ainakin mulla tämä älykello buumi alkoi Polar Loopin avulla, olikohan 3 vai 4 vuotta sitten, työterveyslääkäri oli vähän huolissaan verenpaineistani ylipainon takia...Loopilla ja sykevyöllä sai katsottua sykkeet myös unen ajalta. Ja lisäksi se että sai katsottua minkä verran liikkui päivän alkana kun se liikunnallisuus ei oo ollut mun juttu koskaan, sitten se levisi siitä Polarin M400:seen joka näytti jo hiukan enemmän tietoja ja oli hyödyllisempi kun siinä oli GPS eli polkupyöräillessä sai reitin ja nopeuden ja matkan ylös.
    Sitten tuli Polar A360 joka sisälsi jo sykkeen mittauksen suoraan ranteesta olihan mulla noiden aikaisempienkin Polareiden kanssa sykevyö mutta sen käyttö oll aika epämiellyttävää. Nyt syy tähän Samsungin kelloon oli se että kun olin totutellut itseäni että kello on kädessä niin se että miksei se voisi jo näyttää oikealta kellolta mutta toisaalta en halua luopua niistä ominaisuuksista mihin olin Polareiden kanssa tottunut.

    Eli, sykkeen mittaus edelleen se tärkein, mutta nyt, 20 vuoden jälkeen mulla on taas kello kädessä. Sehän on miehen ainoa "koru" johon mies oikeasti on valmis panostamaan vähän rahaakin.

    No sitten mulla on ollut älykello jo 20 vuotta, olen vain kutsunut sitä sykemittariksi.

    Viime vuosina olen käyttänyt sykemittaria melko vähän kun osaan arvioida syketason melko hyvin ilman mittariakin. Nyt kun olen taas alkanut harrastaa pyöräilyä enemmän niin myös mittarin käyttö on lisääntynyt kun on helppo siirtää harjoitustiedot Polarin harjoitustietokanta an nettiin.

  • Vieras
  • Vs: Älykellot
    « Vastaus #88 : 14.01.2017 kello on 19:26 »
    Yllättävän hyvin sitä alkaa näköjään tuntemaan tuon oman sykkeenkin mutta kuten sanottua, se ei ole ainoa syy älykellon hankintaan.  ;)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    Vs: Älykellot
    « Vastaus #89 : 14.01.2017 kello on 19:38 »
    Yllättävän hyvin sitä alkaa näköjään tuntemaan tuon oman sykkeenkin mutta kuten sanottua, se ei ole ainoa syy älykellon hankintaan.  ;)
    Sulla ne sykkeet nousee uuden kanssa ;) :D