Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Älykellot

<< < (15/21) > >>

MatsOnni:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 14.01.2017     kello on 09:40 ---... mutta isänä koen että puhelimeen on oltava aina lapsille tavoitettavissa.  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Jonkin asteisena nippelihulluna tiedän kyllä, että perusteet aina keksii kun jotakin tarpeeksi tekee mieli. Tuo kuulostaa kyllä erittäin hienolta: itse niin siitä välittäisi, mutta lasten takia  :D

Minkähän ikäisiin tuota pystyisi vielä soveltamaan? Tai hetkinen, tuohan toimii vielä siinäkin vaiheessa kun alan karkailla hoitolaitoksesta ;-)

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 14.01.2017     kello on 11:14 ---itse niin siitä välittäisi, mutta lasten takia  :D
--- Lainaus päättyy ---

Aijai, jäin kiinni.  ;D ;D

Joo, lasten takia oon saanu ostettua pleikkarinkin, muutaman autopelin, päältäajettavan leikkurinkin hankin aikoinaan sillä että POJAT saa sitten sillä ajella. Vieläkö jatkan ?  ;)

Näillä näkymin ensi kesänä kyllä olen itsekäs, todennäköisesti luovun karavaanarismista, mä olen nähnyt tuon Adrian olevan nyt siinä asemassa kuin mitä moottoripyöräily oli aikoinaan, se oli mukavaa niin pitkään kuin se kesti. Aikansa kutakin.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 14.01.2017     kello on 09:40 ---... isänä koen että puhelimeen on oltava aina lapsille tavoitettavissa.  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Se on tuo sun elämänvaihe.

Vaan kyllä se on viisasta välillä laittaa puhelin äänettömälle, ihan samasta syystä.  :D

ihaa:
Äänettömällä luuri mulla on ollut käytännössä aina siitä lähtien kun Polar alkoi värisemään ranteessa tulleesta puhelusta / viestistä.

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 14.01.2017     kello on 12:52 ---Se on tuo sun elämänvaihe.
.  :D

--- Lainaus päättyy ---
Mulla tuli paha lukihäiriö, luin että Se on tuo sun emävalhe, ehdin jo aatella vaikka mitä ennen kuin luin uudemman kerran.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View