Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Älykellot
Weicco:
Jos toimii samalla tavalla kuin Applen oma, niin sitten on ok. Mutta jos siellä toimii vain joku sykkeenmittaus hömppä niin sitten ainakin omalta osaltani unohdan.
Haapaniemen Paroni:
Asiasta vähän sivuun,niin minulla ja emännällä tämmönen ja ollaan tyytyväisiä Thumb
http://www.lg.com/fi/matkapuhelimet/lg-Watch-Urbane
ihaa:
Kävin hypistelemässä tuota Classic mallia ja ihastuin siihen malliin että senhän sen sitten valitsin, lähinnä sen pelkistetyn ulkonäön vuoksi. Nyt kello ei näytä niin sporttiselta kuin mitä tuo Frontier malli on...ja kun sen käyttäjäkään ei mikään atleetti ole. :D
Nyt pari vuorokautta testailtu tuota Samsung Gear S3:sta ja alkuinnostuksen myötä aktiivisella käytöllä mennyt nyt lataukseen joten ehkä se valmistajan antama neljän vuorokauden käyttöaika voinee pitää paikkansa kun ei käytä gepsiä. Tuo että kellossa on nyt mikrofoni ja kaiutin on kyllä kätevä kun ei tartte etsiä puhelinta vaan voi vastata suoraan kelloon kuin Ritarl Ässä konsanaan, siis kotona, julkisilla paikoilla kynnys kelloon vastaamiseen lie aika korkea. ;D Ja kello toimii iPhone 7 Plussan kanssa täydellisesti.
Vasemmalla siis Frontier ja Classic oikealla.
MatsOnni:
"Tuo että kellossa on nyt mikrofoni ja kaiutin on kyllä kätevä kun ei tartte etsiä puhelinta vaan voi vastata suoraan kelloon..."
Ei helevatta, ootte te tärkeitä businesmiehiä.
Minä koen jotenkin vapauttavaksi kun ei tarvi vastata mihinkään, jos ei taho.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 14.01.2017 kello on 09:37 ---Ei helevatta, ootte te tärkeitä businesmiehiä.
Minä koen jotenkin vapauttavaksi kun ei tarvi vastata mihinkään, jos ei taho.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä täällä ollaan ihan duunari p@ska@silla haalareilla mutta isänä koen että puhelimeen on oltava aina lapsille tavoitettavissa. ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta