Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Älykellot

<< < (3/21) > >>

Alan:
Hyvä ketju. Juuri olen pähkäillyt, että ostanko Fitbitin uusimman mallin (saatan saada sen aika sopivasti tutulta edustajalta), kun en taida raskia Apple Watchia.

Tärkeintä olisi sykemittaus ja äijän pitäminen riittävässä liikkeessä huomauttelemalla laiskuudesta. Sitä en vaan siedä, jos joka kerta pitää kello "herättää" pimeydestä, kyllä pitää esim. lenkillä sykelukema näkyä koko ajan. Polarit on liian isoja ja sykevyötä ei saa tarvita, pitää osata ranteesta mitata.

SilSam:
Itseäkin kiinnostaisi uuden rannekellon hankinta nykyisen viisarikellon tilalle.

Mutta miten pukeutumiskoodi, onko älykello etiketin mukainen juhlatilaisuuksissa tai työhön liittyvissä edustustilaisuuksis sa?

SilSam:
[tyhmä kysymys]Siis tuossa ylimmäisessä kuvassa on kuva eikä aidot viisarit vai? [/tyhmä kysymys]

Weicco:
^
Kännykällä otettu kuva näytöstä.

Tässä muutama vakio kellotaulu, mutta niitä on lisää.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: SilSam - 15.12.2015     kello on 21:07 ---Mutta miten pukeutumiskoodi, onko älykello etiketin mukainen juhlatilaisuuksissa tai työhön liittyvissä edustustilaisuuksis sa?

--- Lainaus päättyy ---

Kummatkin on mulle melko vieraita, mutta itse arvaisin, että riippuu laitteen ulkonäöstä.

Tuollaisen Weicon kellon voisi ihan hyvin laittaa, mutta massiivista Polaria ei. Kaikissa muissa työtilanteissa minusta ok, ihan-sama-mikä (kai sen voi vaientaa helposti). Itsenäisyyspäiväjuh lallisuuteen satuin, kun firman pääkonttorilla alusperjantaina asioin. Siellä ainakin näkyi käsissä kaikenlaisia, joku valkoinen möykky kiinnitti huomioni vanhemmalla rvalla jakkupuvun kanssa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View