Tekniikkakeskustelut > Sähkölaitteet

Elektroninen pysäköintikiekko

<< < (3/13) > >>

Aakku:
Mun täytyy noi vanhat muoviset läpyskät käyttää ensin loppuun....

Niitä on laatikollinen vielä tallin perukoilla. Jos nyt vielä pakkasia tulee tänne etelään, nin olettaisin muovikiekon olevan varmatoimisempi. Ainakin sillä on helpompi krapata ikkunat.

K.E.V:
^
Eilen näin pari prätkää liikenteessä

JeanS:
Nyt on vajaa kuukausi käyttökokemusta.
Olen seurannut siirtyykö kello näyttämään aina oikeaa pysäköintiaikaa. Noin sadan metrin ajo riittää aktivoimaan kellon ja aina on oikea pysäköintiaika ollut näytössä.

Ensimmäiset kovemmat pakkaset ja hyvin näytti toimivan myös pakkasilla, vaikka välillä auto oli melko kylmä kun pysäköitiin.
Lasin huurtuminen kellon välistä epäilytti aluksi, mutta se ei näyttäisi olevan ongelmana.

Sisäpuolen kellonäytöstä ei ole oikeeastaan mitään hyötyä, koska lasin kaarevuuden vuoksi sitä ei näy kunnolla lukea.

Toistaiseksi olen tyytyväinen tuohon parkkikiekkoon.
Kerron lisää kokemuksia, kun niitä kertyy...

JPVäisänen:
Tilasin nyt samaisen kiekon kuin JeanS ja laittelen myös kokemuksia jahka kiekko saapuu ja pääsee tositoimiin.

jtm1965:
Pakkasilla toimi hyvin! Tuollainen http://www.voimapankki.fi/product/57/ventus-digitaalinen-parkkikiekko on nyt ollut käytössä toista kuukautta ja uteliaana siirsin lohkolla lämmitettyä mutta kylmää autoa (ei siis sisätilalämppäri päällä) noin -30 pakkasessa pihalla pienen matkaa. Digitaalinäyttö oli tiukasta pakkasesta huolimatta hereillä ja asettui näyttämään pysähdyttäessä taas oikeaa lukemaa. Tämän perusteella pakkaskestävyys ainakin tässä mallissa siis riittävä.

Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View