Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mikä teidän mielestä on turistimatka ?

<< < (6/10) > >>

TLP:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 14.12.2015     kello on 12:05 ---Se johtuu ympäristötekijöistä . Laittaisin pari rihmaa tuohon pihaan mutta Emäntä kielsi...   8)

--- Lainaus päättyy ---

Mitä hittoa, onko se akanvaihtoviikot tulollaan ku tuollasia kieltoja jakelee  :o

Turhan Höpöttäjä:
Onko se turistimatka, vai kaljan juonti matka. Kun mänemmä perjantaina kahdeksan hengen keralla kahen yön seuduksi, toisten makaamiin, Tallinnan joulutorille kahtelemaan.  ;)

Fenix:
Turisti on sellainen jostain muualta tullu, jolla ei ole muuta puuhaa, kuin pällistellä paikkoja ja vaikkapa kaljoitella, jos sellaista harrastaa. Toki matkailukulkuneuvol lakin voi olla turistina, vaikka useimmiten itselleni sekin on vain keino siirtyä paikasta toiseen.

Itse en näe rajanvetoa pakettimatkalun ja omatoimimatkailun välillä. Itse näen noissa erona sen, että matkustan pykälää mukavammin, kun en maksa matkatoimiston katteesta ja oppaan palkasta mitään, vaan sijoitan tämän pienen eron lentoihin ja hotelleihin. Se noin 3cm ero finskin turistiluokan ja charterkoneiden silit suolassa istuinten välillä kun on pidemmällä matkalla jo merkittävä mukavuustekijä.

kalavaanari:
Turisti on vierailija, kulkimesta riippumatta.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 14.12.2015     kello on 22:04 ---Onko se turistimatka, vai kaljan juonti matka. Kun mänemmä perjantaina kahdeksan hengen keralla kahen yön seuduksi, toisten makaamiin, Tallinnan joulutorille kahtelemaan.  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Sen päätätte itse, onko kaljanjuontimatka. Turistimatka on, jos teillä on oma opas mukana ja bussilla menette. Mutta tuo jälkimmäinen on mielipidekysymys.

Oikeasti turistimatkan käsite on mielipidekysymys, mutta valmismatkalla ja omatoimimatkalla on eroa. Vapaus ne erottaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View