Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mikä teidän mielestä on turistimatka ?
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 13.12.2015 kello on 11:35 ---Turistimatkoja ovat kaikki muut matkat kuin työmatkat, matkailutavasta rippumatta. Mielestäni.
--- Lainaus päättyy ---
Minä olin turistibussin kuljettaja....
Välillä tuntui ihan turistimatkaltakin. :)
Ruutiukko:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 13.12.2015 kello on 12:11 ---Miten sitten kun vaimo käy koiranäyttelyssä ja sinä vietät aikaa samalla paikkakunnalla sen aikaa kun hän on koirien kanssa kisapaikalla. Hänkö on "työmatkalla" ja sinä turistimatkalla?
--- Lainaus päättyy ---
Tuskin vaimosi tuota työkseen tekee? Harrastuksesta kai on kyse. Olet kisaturisti. ;)
Me kun lähdemme metsästysmatkalle, esim. tuonne pohjoislappiin, niin silloin olemme metsästysturisteja, kulkuneuvosta ja majoitusmuodosta riippumatta.
Työmatkalla voi viettää myös vapaa-aikaa, ei se matkan luonnetta muuta.
TLP:
--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 12.12.2015 kello on 22:53 --- Jossain päin Lappia sanotaan rinkkaselkäisiä turisteiksi. :D
--- Lainaus päättyy ---
Juu ja ne tulee ja pyytää niien kaikki riekot (vaikke ne ite ikinä mitään metsästä) :o
Oulaa:
Polkupyörälläkin olen mennyt pitäjän rajan toiselle puolelle mutta en koe olevani turisti vielä .
Mutta ko lähen autolla tai konepyörällä yli seittemen kilometriä kauemmaksi pitäjän rajasta olen turisti.
Ja lentokentälle mennessä olen jo täys turisti.
Alan:
SFC -alueella olen kuullut vieraita nimitettävän turisteiksi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta