Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mikä teidän mielestä on turistimatka ?

<< < (4/10) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 13.12.2015     kello on 11:35 ---Turistimatkoja ovat kaikki muut matkat kuin työmatkat, matkailutavasta rippumatta. Mielestäni.

--- Lainaus päättyy ---
Minä olin turistibussin kuljettaja....

Välillä tuntui ihan turistimatkaltakin.  :)

Ruutiukko:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 13.12.2015     kello on 12:11 ---Miten sitten kun vaimo käy koiranäyttelyssä ja sinä vietät aikaa samalla paikkakunnalla sen aikaa kun hän on koirien kanssa kisapaikalla. Hänkö on "työmatkalla" ja sinä turistimatkalla?

--- Lainaus päättyy ---

Tuskin vaimosi tuota työkseen tekee? Harrastuksesta kai on kyse. Olet kisaturisti.  ;)
Me kun lähdemme metsästysmatkalle, esim. tuonne pohjoislappiin, niin silloin olemme metsästysturisteja, kulkuneuvosta ja majoitusmuodosta riippumatta.
Työmatkalla voi viettää myös vapaa-aikaa, ei se matkan luonnetta muuta.

TLP:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 12.12.2015     kello on 22:53 ---  Jossain päin Lappia sanotaan rinkkaselkäisiä turisteiksi. :D

--- Lainaus päättyy ---

Juu ja ne tulee ja pyytää niien kaikki riekot (vaikke ne ite ikinä mitään metsästä)  :o

Oulaa:
Polkupyörälläkin olen mennyt pitäjän rajan toiselle puolelle mutta en koe olevani turisti vielä .
Mutta ko lähen autolla tai konepyörällä yli seittemen kilometriä kauemmaksi pitäjän rajasta olen turisti.
Ja lentokentälle mennessä olen jo täys turisti. 

Alan:
SFC -alueella olen kuullut vieraita nimitettävän turisteiksi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View