Tekniikkakeskustelut > Primus
2470 ei sano mitään..
TLP:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 10.12.2015 kello on 16:07 ---Kolmiovalo ei syty jos pyrostaatti on viallinen.
--- Lainaus päättyy ---
Syttykö se jos mankkuventtiili ei aukea ?
TLP:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 10.12.2015 kello on 16:11 ---Relekytkennällä saadaan pannulle maksimi akun jännite kun se ei kierrä ohjauspaneelin kautta. Vain releen ohjaus tulee ohjauspaneelista.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Taidankin sitten viritellä tämän talven aikana.
Varmistetaan tuon Primuksen toimintaa Thumb
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: TLP - 11.12.2015 kello on 06:50 ---Taidankin sitten viritellä tämän talven aikana.
Varmistetaan tuon Primuksen toimintaa Thumb
--- Lainaus päättyy ---
jos todella haluat varmistaa ja käynnistys tussahuksen pois ni laita samantien kipinä sytytys Thumb Thumb
mutt toi sun tän hetkinen vika kuulostaa pyröstaatti vialta..
TLP:
--- Lainaus käyttäjältä: Rölli - 11.12.2015 kello on 07:41 ---jos todella haluat varmistaa ja käynnistys tussahuksen pois ni laita samantien kipinä sytytys Thumb Thumb
mutt toi sun tän hetkinen vika kuulostaa pyröstaatti vialta..
--- Lainaus päättyy ---
Juu, mulla on sen kipinäsyttysarja jo tuossa autotallissa, eli kyllä se siihen on tulossa Thumb
Samalla pitää puhdistaa pönttö kunnolla ja tarkistaa kunto muutenkin.
Pitää tuo pyrostaatti testata MJO:n ohjeen mukaan.
Mutta tosiaan mankkuventtiilikään ei napsahda kun sisältä painaa nappia.
Jokuhan tuolla mainitsi, että sen pitäis aina napsahtaa...
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: TLP - 11.12.2015 kello on 07:43 ---Juu, mulla on sen kipinäsyttysarja jo tuossa autotallissa, eli kyllä se siihen on tulossa Thumb
Samalla pitää puhdistaa pönttö kunnolla ja tarkistaa kunto muutenkin.
Pitää tuo pyrostaatti testata MJO:n ohjeen mukaan.
Mutta tosiaan mankkuventtiilikään ei napsahda kun sisältä painaa nappia.
Jokuhan tuolla mainitsi, että sen pitäis aina napsahtaa...
--- Lainaus päättyy ---
se on hankalaa tää nettipalsta auttaminen kun kaikki auttajat vaikka tekevätkin parhaansa eivät lue kokoketjua läpi eikä välttämättä ymmärrä laitteen toimintaa kokonaan... luottasin MJO.oon
jos pyrostaatti on rikki lämmittimen "äly" luulee jotta liekki palaa ja kaikki hyvin sen vuoksi edes häiriövalo ei pala. pannun käynnistysalkaa sillä jotta tuodaan pannulle 12 volttia ja siinä tilanteessa pyrostaatin käret ovat kiinni ja virta kulkee mangeetti venttiilin Veto kääin kautta hehkulle ja venttiili napsahtaa sekä hehku rupee lämoiämään samalla varoajastimelle tulee tieto ett ei oo tulta pesässä.. kun liekki syttyy ja pyrostaatin kärjet aukeavat loppuu virrankulku mangeettiventtiilin Vetokäämille ja hehkulle..
kun pannuun tuli virta se tuli myös pannun termostaatille jonka kautta se kulkeutui mangeetti venttiilin pitokäämille tämä pienivirtainen käämi jaksaa pitää kaasunvirtauksen yllä muttei riitä aukaisemaan kiinni olevaa venttiiliä....
Niikö huomaat mä en oo mikään runoilia ja kielioppikin hukassa va tekniikasta jotain tiedän :D
toivottavasti täst on apua..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta