Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Jeppe Italiassa 2016

<< < (5/8) > >>

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Jeppe -  9.12.2015     kello on 20:45 ---..
Sassnitziin ei enää mennä, hankala yhteys. ..

--- Lainaus päättyy ---
Itellä on ollut suunnitelmissa tuo - mikä siinä oli hankalaa?
Vaihtoehtona myös http://www.directferries.fi/swinoujscie_ystad_lautta.htm

Jeppe:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  9.12.2015     kello on 21:10 ---Itellä on ollut suunnitelmissa tuo - mikä siinä oli hankalaa?

--- Lainaus päättyy ---

Ei itsessään yhteydessä ole mitään vikaa, tavattoman tukkoinen väli Sassnitzista Stralsundiin asti. Toisia se haittaa, toisille sillä taas ei ole mitään väliä. Samalla hinnalla pääsee Trellestä suoraa Rostockiin ja on heti motarilla.
Me lomailtiin viime reissulla Rugenin alueella 3pv, tuli saari koluttua aika hyvin.

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa -  9.12.2015     kello on 21:05 ---Sitten minä ajelen tuolleen kun Tallinnaan pääsee yhdistelmällä 150€:llä niin loppu on sitten itsestä kiinni .

--- Lainaus päättyy ---
Mielenkiintoinen suunnitelma Oulaa, sama reitti vilahtelee täälläkin suunnitelmissa.
Määränpää meillä ei ole ihan noin kunnianhimoinen, ei taida meidän 5,5vk riittää muuten reissuun  :D.
Sen verran ajatuksen tasolla Palermo liittyi reittisuunnitelmiin, että katsoin sieltä pääsevän edullisesti laivalla takaisin Napoliin...

Sen verran vielä Balttian yhteydestä, että viime keväänä sain Eckeröltä tarjouksen 252e menopaluu Hki-Tallinna-Hki, ensi keväänä hinta on 344e.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa -  9.12.2015     kello on 21:05 ---Sitten minä ajelen tuolleen kun Tallinnaan pääsee yhdistelmällä 150€:llä niin loppu on sitten itsestä kiinni .

--- Lainaus päättyy ---
No jos tuonne menet niin vimosenpäälle tukikohta josta kierrellä. http://fi.eurocampings.net/italia/sisilia/palermon/finale/camping-village-rais-gerbi-100679/
ACSI-alue ,meren äärellä ,lämmin leipä tulee aamuksi portille kun tilaa.
Mulla ei ollut Acsi-korttia kun tuonne menimme. Isäntä itte kysy korttia ja kun sanoin ei, kaivoi takataskustaan kortin ja sanoi laita nimes taakse.  :o
No sehän kävi. 2,5km campingilta menee juna Palermoon kai se silloin maksoi 6€/nokka . Polkupyörillä asemalle ja junaan. Palermossa on mm hieno kirkko  ;D
Oli niin hieno "liputus" hollantilaisella jotta pakko kuvaa  ::)

Oulaa:

--- Lainaus päättyy ---
No tää on nyt taas tätä minun touhua .
Mutta Epsanjasta palatessa oli jo ajatus Italiasta ja jopa Sisiliasta .
Isoja kun ajattelee niin joku aina joskus toteutuukin  ^-^

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa -  9.12.2015     kello on 21:43 ---No tää on nyt taas tätä minun touhua .
Mutta Epsanjasta palatessa oli jo ajatus Italiasta ja jopa Sisiliasta .
Isoja kun ajattelee niin joku aina joskus toteutuukin  ^-^

--- Lainaus päättyy ---
Tuosta on niin paljon luettu että pitäs päästä katsomaan kirkon piatsalle onko ne luodin jäljet vielä siinä muurissa .
Sori  kun sekoilen tässä Jepen ketjussa mutta kun oma reissu on vasta muhimassa niin ei uskalla vielä aloittaa omaa juttua.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View