Tekniikkakeskustelut > Kaasun hintatiedot

Yleistä keskustelua kaasun hinnasta

<< < (10/35) > >>

migel:
Ja eeikä Forssakaan niin kaukana ole! Lähenee lähenee saas nähdä miten meidän käy!hah haa. Vappuja myös Forssan suuntaan!   t migel

armas ujomieli:
Kiitos samoin hyvää Vappua Thumb Sima valmista, palloja puhalletaan ja serpentiiniä :D

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 29.04.2020     kello on 17:32 ---Kiva olla väärässä :D tosin täällä ei ole,siis Kemiönsaarella tippunu mihinkään. Isäni vaan kun on vanha ekonomi ja edelleenkin seuraa aktiivisesti raakaöljyn jne hintoja,niin lähettää mulle päivän hintoja kun tietää että mulla palaa kaasua,niin häntä vaan harmittaa miksei hintataso seuraa samalla alenevasti :D :D,mutta on jo melko lähellä kuten K.E.V tänään on ostanut Raaseporista! Thumb se kun on tuossa naapurissa!!!

Kopparöhön vaan terveisiä ja Mjolle kans! Hyvää vappua jos jo olette vetäytymässä omiin majoihinne vappua viettämään!   t migel! ;)

--- Lainaus päättyy ---
Kiitos, samoin sinne.
ps Raaseporin shell diesel 1.13,9/l

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 29.04.2020     kello on 17:32 ---Kiva olla väärässä :D tosin täällä ei ole,siis Kemiönsaarella tippunu mihinkään. Isäni vaan kun on vanha ekonomi ja edelleenkin seuraa aktiivisesti raakaöljyn jne hintoja,niin lähettää mulle päivän hintoja kun tietää että mulla palaa kaasua,niin häntä vaan harmittaa miksei hintataso seuraa samalla alenevasti :D :D,mutta on jo melko lähellä kuten K.E.V tänään on ostanut Raaseporista! Thumb se kun on tuossa naapurissa!!!

Kopparöhön vaan terveisiä ja Mjolle kans! Hyvää vappua jos jo olette vetäytymässä omiin majoihinne vappua viettämään!   t migel! ;)

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos samoin Migel! Thumb

Vaeltaja:
Puuilo 11kg teräspullon vaihto 19,90€. Hyvää Vappu kaikille palstalaisille. Etenkin heille jotka tunnistavat nimimerkin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View