Tekniikkakeskustelut > Kaasun hintatiedot

Yleistä keskustelua kaasun hinnasta

<< < (22/35) > >>

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Pate - 15.10.2021     kello on 11:15 ---Hyvin minun mielestä nuo hintatiedot on kun tarkemmin sivuja selasin.
Ensin sekoitti kun yleistä keskustelua sivulla oli noita VS:Kempele ja Vs:Vs:Kilpisjärvi merkintöjä.
Paikkakunta kohtaisissa tiedoissa voisi olla aina uusin tieto ensimmäisenä.

--- Lainaus päättyy ---

Äläkää nyt menkö muuttamaan järjestystä.
Sehän on käyttäjän valinta haluaako lukea uusimman ketjun ylimpänä vai alimpana.  ;)
Minulla on asetuksista valittu aina uusin ylimpänä eli sama mitä ketjua klikkaan, saan aina uusimman viestin luettavaksi.

eli "keskustelualueen asetukset"
"näytä uusimmat viestit ylimmäisenä" - rasti ruutuun

Pate:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 15.10.2021     kello on 12:22 ---Äläkää nyt menkö muuttamaan järjestystä.
Sehän on käyttäjän valinta haluaako lukea uusimman ketjun ylimpänä vai alimpana.  ;)
Minulla on asetuksista valittu aina uusin ylimpänä eli sama mitä ketjua klikkaan, saan aina uusimman viestin luettavaksi.

eli "keskustelualueen asetukset"
"näytä uusimmat viestit ylimmäisenä" - rasti ruutuun

--- Lainaus päättyy ---
Kiitos vinkistä.
Omaa tyhmyyttäni kun oli väärä asetus omissa asetuksissa.
Muutin tuon ja nyt toimii mielestäni kuten pitääkin.

elwari:
Vieläkö kaasua saa 19.90 hinnalla jostakin? Motonetin hinta oli viime viikosta noussut, on nyt 26.90, 11kg teräspullo. Puuilo näkyy olevan 24.90.

armas ujomieli:
Lauantaina vielä ainakin 19.95€ Forssan Hurrikaani. Kävin juuri sivuilla katsomassa ja olikin noussut 22,95 :o

Adrivaari:

--- Lainaus käyttäjältä: elwari - 30.11.2021     kello on 17:49 ---Vieläkö kaasua saa 19.90 hinnalla jostakin?

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä saa, ja allekin. Palokauppa.com Turku 19,50€

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View