Tekniikkakeskustelut > Kaasun hintatiedot
Yleistä keskustelua kaasun hinnasta
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Pate - 15.10.2021 kello on 11:15 ---Hyvin minun mielestä nuo hintatiedot on kun tarkemmin sivuja selasin.
Ensin sekoitti kun yleistä keskustelua sivulla oli noita VS:Kempele ja Vs:Vs:Kilpisjärvi merkintöjä.
Paikkakunta kohtaisissa tiedoissa voisi olla aina uusin tieto ensimmäisenä.
--- Lainaus päättyy ---
Äläkää nyt menkö muuttamaan järjestystä.
Sehän on käyttäjän valinta haluaako lukea uusimman ketjun ylimpänä vai alimpana. ;)
Minulla on asetuksista valittu aina uusin ylimpänä eli sama mitä ketjua klikkaan, saan aina uusimman viestin luettavaksi.
eli "keskustelualueen asetukset"
"näytä uusimmat viestit ylimmäisenä" - rasti ruutuun
Pate:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 15.10.2021 kello on 12:22 ---Äläkää nyt menkö muuttamaan järjestystä.
Sehän on käyttäjän valinta haluaako lukea uusimman ketjun ylimpänä vai alimpana. ;)
Minulla on asetuksista valittu aina uusin ylimpänä eli sama mitä ketjua klikkaan, saan aina uusimman viestin luettavaksi.
eli "keskustelualueen asetukset"
"näytä uusimmat viestit ylimmäisenä" - rasti ruutuun
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos vinkistä.
Omaa tyhmyyttäni kun oli väärä asetus omissa asetuksissa.
Muutin tuon ja nyt toimii mielestäni kuten pitääkin.
elwari:
Vieläkö kaasua saa 19.90 hinnalla jostakin? Motonetin hinta oli viime viikosta noussut, on nyt 26.90, 11kg teräspullo. Puuilo näkyy olevan 24.90.
armas ujomieli:
Lauantaina vielä ainakin 19.95€ Forssan Hurrikaani. Kävin juuri sivuilla katsomassa ja olikin noussut 22,95 :o
Adrivaari:
--- Lainaus käyttäjältä: elwari - 30.11.2021 kello on 17:49 ---Vieläkö kaasua saa 19.90 hinnalla jostakin?
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä saa, ja allekin. Palokauppa.com Turku 19,50€
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta