Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Koirailevat karavaanarit

<< < (15/38) > >>

kantsu:
Meillä oli karavaanari koira KIMI Bichonfrisee, joka oli ilonamme ja reissuissa mukana 17 vuotta ja yhden kuukauden. Huomenna tulee 1 kuukausi kun Kimi meni koirien taivaaseen . Ikävä on kova. 

Heiman:

--- Lainaus käyttäjältä: kantsu - 25.02.2011     kello on 22:26 ---Meillä oli karavaanari koira KIMI Bichonfrisee, joka oli ilonamme ja reissuissa mukana 17 vuotta ja yhden kuukauden. Huomenna tulee 1 kuukausi kun Kimi meni koirien taivaaseen . Ikävä on kova. 

--- Lainaus päättyy ---

Otan osaa. 
Aina niitä kaipaa,yleensä se on kavereista parhain.

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: kantsu - 25.02.2011     kello on 22:26 ---Meillä oli karavaanari koira KIMI Bichonfrisee, joka oli ilonamme ja reissuissa mukana 17 vuotta ja yhden kuukauden. Huomenna tulee 1 kuukausi kun Kimi meni koirien taivaaseen . Ikävä on kova. 

--- Lainaus päättyy ---

Ja vielä noin eläväinen koira ku bisoni on.
Surunvalittelut oikeasti.Suosittele n uuden ottamista heti kun tuska antaa periksi vaikka tuntus väärältä ottaa uusi.
Lopulta antaa teille virtaa ja nostaa murheen laaksosta pois. :-\

vippe:
Saimpas kaverilta meidän Extas Tarzanin (R.I.P) vetokuvan..Vuodelt -86
Tosin ei kuvast näy vehkeit sillee kokonaisuures, mut kyl vaan poika tykkäs vetää  :)

migel:

--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 22.02.2011     kello on 21:35 ---keppi ja sen nokkaan paimen lankaa.. Ei varmaan koirat kusase enää niihin paikkoihin.. Itse olen saman huomannut, että koira pissii samanlain, kuin omistajat..  >:(

--- Lainaus päättyy ---

Osanottoni myöskin koiran poismenon johdosta.  Tiedän tunteen kun menetin ystäväni Skumpan, Irlannin setterin tuossa viime keväänä, ja kun olin perjantaina koirieni kanssa metässä ja huutelin niitä kasaan ja autolle, niin vaistomaisesti vilkaisin olkani yli että missä se skumppa oikein viipyy... ei näkyny....
16.5 vuotta hänkin oli aina mukana...

Tähän tuli nyt joku outo lainaus!!!!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View