Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Koirailevat karavaanarit
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: Heiman - 8.02.2011 kello on 20:52 ---Olis kyllä hyvän näköiset taitaa pahus vie nuo valjaat vaan olla liian isot Milolle.
--- Lainaus päättyy ---
Käsittääkseni tärkein on toi kaulan ympärillä oleva osa, jos se on sopiva niin niitä muita remeleitä voi lyhentää esim tekemällä nahkapaskalla reikiä lisää niin että ovat sopivat..(jos siis oikke muistan mimmoset noi ova..) Tietty jos saat yhteyren henkilöön ni kysy olisko asia noin..Ja jos epäilet kuntoa voin tarkistaa jos sovit et henkilö tuo tänne mulle näyttää ko kert samas kunnas asuu ;)
Ja muoks vielä..voisit kysyy josko niitä vois pruuvata..tulis Lemmille mun kyydil ja tulis takasi jos ei hyvät tms ;)
Heiman:
--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 9.02.2011 kello on 09:57 ---Käsittääkseni tärkein on toi kaulan ympärillä oleva osa, jos se on sopiva niin niitä muita remeleitä voi lyhentää esim tekemällä nahkapaskalla reikiä lisää niin että ovat sopivat..(jos siis oikke muistan mimmoset noi ova..) Tietty jos saat yhteyren henkilöön ni kysy olisko asia noin..Ja jos epäilet kuntoa voin tarkistaa jos sovit et henkilö tuo tänne mulle näyttää ko kert samas kunnas asuu ;)
Ja muoks vielä..voisit kysyy josko niitä vois pruuvata..tulis Lemmille mun kyydil ja tulis takasi jos ei hyvät tms ;)
--- Lainaus päättyy ---
Jätin eilen sinne huutonettiin kysymyksen ,koskien valjaiden mittoja kaulan ympärystä ja etutassujen takaa ympärys mittaa.
Katsotaan mitä vastaa.
Jos kaupoille aletaan otan sitten sinuun yhteyttä. ;) ;)
Edit:sanoja joita en itsekkään tajunnut
Heiman:
Sinne on näköjään yksi huuto tänä aamusta tullut.
Taidan tehdä tarjouksen,vaikka mitta kyselyyn ei olekkaan vastanut.
Mulla on täällä yks tuttu suutari joka varmaan pystyy tekemään valjaisiin muutoksen.
vippe:
Heiman..laitoin sul yksärii, mut en tiiä lähtikö yhtään vai kahteen kertaan ;)
Heiman:
--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 9.02.2011 kello on 11:57 ---Heiman..laitoin sul yksärii, mut en tiiä lähtikö yhtään vai kahteen kertaan ;)
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä tuli ja tuplana. ;D ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta