Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Koirailevat karavaanarit
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 7.02.2013 kello on 19:07 ---Dodiin. Saas nähdä miten käy ??? Hulda (1v) olisi huomenna tulossa viikonloppu kylään. Viikonlopun jälkeen selviää että tuleeko Huldastakin karavaanari. Jos se ei kissoille anna kovin hulluna kyytiä niin voi olla että se tänne jää :)
--- Lainaus päättyy ---
Näyttäs olevan vähän tuommoista boererin terrierin verta, saataa olla aika katti vainunen.
Itsellä tuo russelin jack käy aina rotta jahdissa silloin tällöin parilla paikallisella hevostallilla ja kyllä sille tuntuu kelpaavan kissatkin, joskus vähän saa nenällee mutta usein tulee karvatupon kerra kyselemään maku palaa jos ei rottaa satu löytämään. Joten nosta nyt ainakin alkuu maljakot sun muut keramiikat jemmaan.
migel:
Voi kyllä tulla aika temmellys- meinaan jos on katintappaja niin niin...........ole varovainen äläkä jätä vartioimatta!!!!
Onnea hankkeelle!
Onneva:
Meillä kahdelle borderterrierille kissat ei ole uhka vaan ihania saaliita vaikka kissa ihmiset ensin toisin väittävät. Ole varuillasi..
migel:
Meillä on kotona viisi koiraa joista kolme ei välitä yhtään meidän kisulista Kaislasta, mutta sitten noi kisakoneet,ratalinjaiset Whippetit sitä saalistushuutoa kuinkisoissa konsanaan mutteivat koske vaikka mieli tekis mutta vaatii minun tarkkavaisen läsnäolon ja se ei saa herpaantua yhtään.
Koira huomaa nanosekunnissa jos et ole ajan tasalla. Ja huom vieras kissa pihalla niin minä olen maksumies ja vihattu...
Minun edesmennyt Irlannin setteri makoi kissojemme kanssa ja nämä hoitivat häntä pesten korvat ja pään ja hieroivat masua tehden pedin itselleen siihen ja klimpissä nukkuivat.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 8.02.2013 kello on 05:37 --- Ja huom vieras kissa pihalla niin minä olen maksumies ja vihattu...
--- Lainaus päättyy ---
Eipä niillä naapureiden kissoilla oo mitään asiaa Sinun pihalle. Jos sattuu tulemaan koiran ruoaksi, niin voi voi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta