Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Lattian joustaminen Solifer vaunu
Humoristi:
Itse poraisin pohjasta päin noin 10cm välein reikiä pintavaneriin asti en läpi. (Notkuvalle alueelle ehkä vähän isommallekkin)
Kohtuu iso sais olla reikä. Liimamassaa sika 221 tai wurth liima ja tiiviste massaa reijät täyteen
Ja puu kiilatapit reikiin. Ennen kuin tekee mitään niin vaunun sisälle lattialle levy ja akkuja painoksi päälle
Tämmösen korjaus tavan olen kuullu. joskus kuulemma uusia kafeja korjailtu kun lattia notkunu.
Liimoista voi joku joka testannu antaa vinkkiä nuo liima esimerkit on semmosia millä ite tekisin.
Edit: yrjöltä kokemus tekstiä minulla kuultua korjaus tapaa
Ossi66:
Nyt kun kalenterin mukaan on talvi, tuli mieleen, minkälainen kylmäsilta muodostuu liimapötkylöistä eristeen läpi?
Humoristi:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 4.12.2015 kello on 14:46 ---Nyt kun kalenterin mukaan on talvi, tuli mieleen, minkälainen kylmäsilta muodostuu liimapötkylöistä eristeen läpi?
--- Lainaus päättyy ---
Osella vois olla kokemus tietoa
--- Lainaus käyttäjältä: ose - 5.03.2012 kello on 09:01 ---Omassa solikassa on korjattu lattia. Alhaaltapäin on ulkovaneriin porattu isot reiät joista on paineetu jotain liimaa lattiaan. Ajankohdasta ja mitä on maksanut (ehkä takuuseen) en tiedä. Lattia ei nykyisellään notku eikä nitise >22 v vanha.
--- Lainaus päättyy ---
ose:
Ei mitään jaloilla tunnettavaa, ei edes nyt kun lattialämmitys on pois käytöstä.
Oulaa:
No Kiitos !
Eipä olisi mulle tullut nuoon päin korjaaminen mieleen,ja liimalla.
Minä kun ajattelin jotta siellä tyrös jauhaantuu jauhoksi että tyröstä vauriottamatonta vaahtoa sinne pitäisi pumpata ja ylhäältä päin .
Laattiamattoon vain pieni palkeenkieli puukolla ja muutamat reijät josta vaahdon saa vanerin alle .
No hyvä etten alkannu väkertämään vaikka osaankin kaiken ite :-X
Kyllä tämä remontti menee sitten kesälle ,ei maha mitään .
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta