Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä

Lattialämmitys sähköllä

<< < (3/9) > >>

Oulaa:

älä kiinnitä sähköä johtavalla teipillä sitä 12V mattoakaan

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa -  4.12.2015     kello on 11:01 ---
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
älä kiinnitä sähköä johtavalla teipillä sitä 12V mattoakaan

--- Lainaus päättyy ---

Onko tuossa plus ja miinus tavanneet toisensa ? Vai mitä on tapahtunut ?

kimi:
Mukavuutta tuo mutta ei oikeastaan lämmitä. Täällä on käyty vilkas keskustelu vaunujen/ autojen tuulettamisesta kostealla kelillä ja siihen tuo on oiva, nostaa ilman lattiasta kattoon pienellä energiakulutuksella

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus -  4.12.2015     kello on 11:07 ---Onko tuossa plus ja miinus tavanneet toisensa ? Vai mitä on tapahtunut ?

--- Lainaus päättyy ---
Liekkö katkoksella alkanut ensin ,mene ja tiedä .
Laitoin sähköt vaunuun ja kohta alkoi haista muoville .
Päiväkausia se oli ennen vauriota sähkössä kun vanhaan akkuun yritin tehoja saada  ja pelasi silloin .
Mitään ei ole tuolla pöydän alla kuitenkaan touhattu kun vaurio tuli .
Onneksi olin paikalla ja aloin ihmetellä hajua joten irroitin roikan ja akunkin ennekö löysin tuon.

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa -  4.12.2015     kello on 11:52 ---Liekkö katkoksella alkanut ensin ,mene ja tiedä .
Laitoin sähköt vaunuun ja kohta alkoi haista muoville .
Päiväkausia se oli ennen vauriota sähkössä kun vanhaan akkuun yritin tehoja saada  ja pelasi silloin .
Mitään ei ole tuolla pöydän alla kuitenkaan touhattu kun vaurio tuli .
Onneksi olin paikalla ja aloin ihmetellä hajua joten irroitin roikan ja akunkin ennekö löysin tuon.

--- Lainaus päättyy ---

Minulla on nimittäin ihan samannäköinen matto, tosin lähtö on kulmasta.   Olen  laittanut tuon kalvon läpinänäkyvällä muoviteipillä kiinni.

Oma havainto oli tuosta matosta, jos joku sauma oli poikki, niin se osa ei enää lämmennyt, mistä sauma oli poikki.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View