Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Vuosi elämästäsi...
honkte:
Pari lyhyempää ja pari pisempää reissua, maaliskuun puolivälissä Järvenpäässä käynti. Huhtikuun lopussaEnontekiön pilkkiviikoilla 10 päivää.Tuurin reissu heinäkuussa ja pohjoisen toinen reissu ruska-aikaan syyskuun puolessavälissä itäsuomenkautta Naruska - Utsjoki- Angeli- Rovaniemi - Ii - Keuruu. Kilometrejä kertyi vajaa 6000 ja yöpymisiä "Reiska"ssa 25 vrk.
Kemijoen varressa
Hetassa
Seuraavaa reissua olen suunnitellut uudeksivuodeksi jonnekin rauhalliseen paikkaan(koira pelkää ilotulitteita)
Honkte
Oulaa:
2015 jää muistoihin pysyvänä .
Kaikki on käännetty ylösalaisin Palattu alkulähteille ,vaunuilijaksi . Hyvä niin ^-^
Espanjassa oli mukava käydä. Varmasti jotain samanlaista etelänreissua vielä joskus uudestaan.
Nyt sinne kaamokseen parin viikon kuluttua Thumb
Turhan Höpöttäjä:
Joopa joo. Minä kävin Rymättylässä. Vai oliko se että oli tarkoitus käydä. Ei tainut olla tarkoituskaan. ;D
Wanhapari:
Ehtoota kaikille.
Ompahan tämä vuasi mun ja Äireen elämähän tuanu kaikellaasta. Talavella vaihrettihin kulukinesta, saatihin sellaanen erillisiillä sängyyllä oleva Atrialaanen, vanhaan kun piti kiivetä sinne sänkyhyn. Kyllä meille on palio helapompaa kun saa köllähyttää maate, eikä tartte kiiparoora.
Sitte vakuutusyhtiö laittoo mulle kiriehen notta niiren miälestä tuan kuntoosen miähen ei pirä olla tyämaalla toisten jaloos ja niin ne laitton mun tyäkyvyttömyyseläkk ehelle. Emmä oikeen keherannu vastahankaan sanua, kyllähän tuala Helesingis tiäretähän asiat paremmin.
Notta ny on ollu "uus" auto ja aikaa kulieskella pitkin suomenmaata. Tosin ei tuu oikeen lähärettyä kun tuanne pohojoosehen. Ollahan oltu neliä reissua ja usiampia viikkoja. Voipi olla että se tästä rauhoottu tai sitte ei.
Viätethän kaikin rauhallinen joulunorotusaika eikä piretä maharottomia pikkujouluja.
Äireen kans toivotamma hyviä kulukukelejä.
winemaker:
Jospa lavennan aihetta.
Varsin sentimentaalisena karavaanarina vuoden 2015 "matkallani" kohtasin yllätyksen ja huomionosoituksen, joka lämmitti mieltäni paljon. Olenhan tehnyt sen asian hyväksi paljon.
Toisaalta varsin sentimentaalisena ihmisenä "matkallani" mainittuna vuonna kirjasin matkakirjaani menetyksiä. Menetin muutaman ystäväni omaa tyhmyyttäni, oman kärkevän kieleni vuoksi.
Tuhlasin tilaisuuden, jota olin odottanut jo vuosia, mutta rohkeuteni ei riittänyt tunnustamaan omaa heikkouttani ja tilaani.
Elämä on toipumista.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta