Tekniikkakeskustelut > Vetokoukut

Volvo V70 vetokoukku

<< < (4/5) > >>

TLP:
En nyt tiedä kuinka lähelle osuu, mutta itse asennutin Koukkupaja.fi:ssä E-Mersuun koukun.
Erikseen ostettuna ois johtosarja ja koukku maksaneet about 100€ vähemmän, joten katsoin ammattilaisen asennuksen järkeväksi.
Takuut yms. on siten olemassa, eikä tarvi itse painia sen asentamisen kanssa jossain kotipihassa.

Ainakin siinä koukussa on reippaasti tilaa puskurin ja nupin välissä, tiedä sitten onko rakenne eri Volvossa ?

S Häyhä:
Olen tossa muutamaan automerkkiin vertaillut koukkuja, lähinnä hinnan perusteella. Motonetin koukut pärjäävät siinä oikein hyvin johtosarjoineen. Tiedä sitten missä tehtyjä, hyväksyntä ainakin on. Tosin se ei kerro kestävyydestä mitään..

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Cabbystelijä -  4.12.2015     kello on 06:50 ---Olen tossa muutamaan automerkkiin vertaillut koukkuja, lähinnä hinnan perusteella. Motonetin koukut pärjäävät siinä oikein hyvin johtosarjoineen. Tiedä sitten missä tehtyjä, hyväksyntä ainakin on. Tosin se ei kerro kestävyydestä mitään..

--- Lainaus päättyy ---

Eikö? Se testi, johon 'hyväksytyt' koukut joutuvat, on kyllä senverta raju....

S Häyhä:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  4.12.2015     kello on 11:24 ---Eikö? Se testi, johon 'hyväksytyt' koukut joutuvat, on kyllä senverta raju....

--- Lainaus päättyy ---

On kyllä, tarkoitin yleisesti CE merkittyjä tuotteita. Valitettavan usein laatu ihan kuraa. Vähän sama asia auton katsastus - omien kokemuksien pohjalta hyväksytty katsastuspäätös antaa vaan vuoden lisää ajoaikaa, ei kerro totuutta auton kunnosta.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Cabbystelijä -  4.12.2015     kello on 11:35 ---On kyllä, tarkoitin yleisesti CE merkittyjä tuotteita. Valitettavan usein laatu ihan kuraa.

--- Lainaus päättyy ---

Ce merkintä sinänsä ei takaa yhtään mitään, se on vain valmistajan liimaama tarra.  Koukun hyväksymismerkintä on ihan muuta ja vaatii sen testin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View