Matkailukeskustelut > Tapahtumat
Caravan -messut, Messukeskus, Helsinki 22.-24.1.2016
JanMac:
Ensimmäistä kertaa käytiin vaimon kanssa. Tosiaan se caravaanipuoli oli harmaa ja ikävän oloinen paikka. Luulin että tarvikkeista olisi runsaudenpulaa mutta mitä vielä Thumbd kertakaikkiaan jäi pihakalusteet ja astiastot ostamatta siitä yksinkertaisesta syystä ettei niitä ollut tarjolla. Mitä tämmöisillä messuilla tekee ? Onko ainoa onnistuva asia ostaa uusi auto/vaunu ? 70.000€ tiskiin, hopi hopi !
Matkamessu puolella oli taas fiilistä, mutta armoton ryysis ja kuumuus. Oma vika tietysti kun otin vapauden ajatella ennakkoon millaista siellä olisi. Luulin paaljon vähemmän suosituksi ...
Jonninverran pääsi juttuunkin itseä kiinnostavista paikoista (Sweitsi, Itävalta jne) ja parit esitteleet pussiin. Ensi vuotta ajatellen - ei tod maksa vaivaa ajaa 500km/sivu, tämä on nähty !
K.E.V:
No itse en viitsinyt kilometriä kävellä, ne messut on nähty. ;)
Jukeli:
Itse käyny 2 kertaa hesan messuilla... ensimmäisen ja viimeisen. Jäi tuolit sun muut ostamatta kun ei ollut mitään. Pari hassuu vaunuu. En ole viitsinyt sinne Turkuunkaan ajaa kun mielikuva on, että ovat ihan yhtä turhat messut.
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Jukeli - 27.01.2016 kello on 23:11 ---Itse käyny 2 kertaa hesan messuilla... ensimmäisen ja viimeisen. Jäi tuolit sun muut ostamatta kun ei ollut mitään. Pari hassuu vaunuu. En ole viitsinyt sinne Turkuunkaan ajaa kun mielikuva on, että ovat ihan yhtä turhat messut.
--- Lainaus päättyy ---
Hieman ihmetyttää k.o. kommentit. Jos on Caravan-messut, joissa on yli 100 kuljinta esillä, ja niitä voi vapaasti kaikessa rauhassa tutkia, niin kyllä ne on mielestäni silloin ovat Caravan-messut. Minulle on ainakin aivan sama, onko sen vaunu punaisella matolla vaiko ei. Tosin puolet kulkimista oli punaisella matolla. Oleellista on se, että pääsee kulkimiin rauhassa tutustumaan ja kyllä ainakin Helsingin messuilla tämä oli mahdollista.
En minä ainakaan tiedä toista paikkaa suomessa , jossa voi yli 100 kulkimeen tutustua sisätiloissa tammikuussa.
Täällä video tapahtumasta
http://pamaus-karavaanari.blogspot.fi/
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 28.01.2016 kello on 06:10 --- Jos on Caravan-messut, joissa on yli 100 kuljinta esillä, ja niitä voi vapaasti kaikessa rauhassa tutkia, niin kyllä ne on mielestäni silloin ovat Caravan-messut
--- Lainaus päättyy ---
Itselleni oli yllätys että siellä oli noinkin paljon kalustoa nähtävillä joten kyllä tuo messuista menee, esim. Jyväs-caravanilla on 40 autoa/vaunua sisällä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta