Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi
Solifer 6702i vesijärjestelmän modaaminen
TLP:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 5.12.2015 kello on 10:35 ---Entisessä kulkimessa oli tuo trauman 10 l ja kyllä kolmi henkinen perhe pystyi käymään suihkussa peräkanaa.
Ainahan se on tehokkaampi kun se on tehty vain veden lämmitykseen.
--- Lainaus päättyy ---
Näin mä ajattelin, että varmasti yhdelle riittää ja sille satunnaiselle kaverille Thumb
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 5.12.2015 kello on 12:09 ---Onhan se ja prikka nupin urassa, jottei se laukea itekseen. ;D
Laukeaminen kun tapahtuu jo +muutamassa asteessa ja sitten on koko säiliö tyhjä....
--- Lainaus päättyy ---
Nyt meni kyllä 100% ohi mitä nuppeja ja rikkoja tällä tarkoitat, kun en ko. laitetta ole luonnossa edes nähnyt.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: TLP - 5.12.2015 kello on 13:25 ---Nyt meni kyllä 100% ohi mitä nuppeja ja rikkoja tällä tarkoitat, kun en ko. laitetta ole luonnossa edes nähnyt.
--- Lainaus päättyy ---
Se linkin kuva oli vähän pieni mutta meillä Truman vierestä löytyy sellainen musta mötikkä, jossa on päällä punainen tappi. Kun tapin painaa pohjaan, vedet tulee ulos ja kun lämpö laskee lähelle nollaa, tappi nyykähtää itse alas ja taas lorisee.
Siinä tapissa on ura, johon voi laittaa U-muotoisen 'prikan', eikä vedet tule ulos ennen kuin on edes pakkasta.
Sitten pitää vaan muistaa... 8)
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: TLP - 5.12.2015 kello on 08:32 ---Kellä tota Trumaa on, onko teillä siellä tuo pakkasventtiili vai uskotteko muistin voimaan ?
https://www.truma.com/int/en/water-systems/accessories-water-system.php
Itsellä kun on sama pää kesät talvet, niin luulen että laitan tuon järjestelmään kanssa :o
--- Lainaus päättyy ---
Aika monta Trumaa mulla on ollut ja jokaisessa on ollut tuo automaattiventtiili .
james_III:
Siis oikeestiko toi frostcontrol laitetaan vaan putkien väliin kuten tuossa linkin kuvassa? Ei ole truman boileria eikä mitään automaattiakaan, noh, automaatin kyllä voisi jälkiasentaa mutta jos se tulee kerta letkujen väliin niin on mokoma hyödytön. Ei tyhjenny boileri jos ei aukase myös kuumanpuolen vesihanaa, ajatellu että näissä on joku lisä ilmausventtiili lisänä mutta ei taida ollakaan. Manuaali tyhjennysventtiilil lä siis mennään jatkossakin.
seppoko:
Nämä minun Trumat ovat olleet 6000-sarjalaisia, joissa on vedenlämmitin integroituna. Ja niissä on ilmausventtiili mukana.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta