Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi

Solifer 6702i vesijärjestelmän modaaminen

<< < (4/9) > >>

TLP:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  4.12.2015     kello on 18:54 ---Onko siinä Truma, siinä sinun kamppeessa.  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Ei ole, mutta löytyyhän niitä jälkiasennukseenkin .
Vesijärjestelmä siis menee kokolailla uusiin puihin, joten siksi tässä tätä mietin..

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: TLP -  4.12.2015     kello on 20:02 ---Ei ole, mutta löytyyhän niitä jälkiasennukseenkin .
Vesijärjestelmä siis menee kokolailla uusiin puihin, joten siksi tässä tätä mietin..

--- Lainaus päättyy ---

Pysy erossa siitä Rumasta. Primuspannun (tai Alden) kun laittaa tohisemaan, kuumaa vettä tulee niin paljon, ettei kellään ole niin isoja vehkeitä etteikö kuuma vesi riittäisi.  Thumb

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  4.12.2015     kello on 20:15 ---Pysy erossa siitä Rumasta. Primuspannun (tai Alden) kun laittaa tohisemaan, kuumaa vettä tulee niin paljon, ettei kellään ole niin isoja vehkeitä etteikö kuuma vesi riittäisi.  Thumb

--- Lainaus päättyy ---
tais mennä edellinen kommentti tietämättömyyden piikkiin.. Thumbd
mulla riimuksella tehään kämpän lämpö, ja lämpimän veden tekee trumaboiler 14L vetää vettä ja ja lämpenee tosinopeesti eikä kesällä tartte lämmityslaitetta käynnistää lämpimän käyttöveden takia ja jos ei haluu kokoajan pitää lämmintävettä "päällä" ni noin kymmenessä minuutissa sitä on ku napsauttaa TRUMAN päälle.. ;D

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Rölli -  4.12.2015     kello on 20:51 ---tais mennä edellinen kommentti tietämättömyyden piikkiin.. Thumbd
mulla riimuksella tehään kämpän lämpö, ja lämpimän veden tekee trumaboiler 14L vetää vettä ja ja lämpenee tosinopeesti eikä kesällä tartte lämmityslaitetta käynnistää lämpimän käyttöveden takia ja jos ei haluu kokoajan pitää lämmintävettä "päällä" ni noin kymmenessä minuutissa sitä on ku napsauttaa TRUMAN päälle.. ;D

--- Lainaus päättyy ---

Minulla on varmaan aukkoja tiedoissa. Millä se trumapoiler lämpiää. Minä lämmitän Primuksen systeemissä kuuman veden joko kaasulla, sähköllä, tai ajon aikana moottorilla. Jos tarvitsee, niin myös kämpän lämmityksen.  ::)

Turhan Höpöttäjä:
Googletin Truman sivulta:     Lämpiämisaika n. 70 °C:een
                                        (14 litraa)
       Kaasukäyttö:               n. 50 min.
      Sähkökäyttö:                n. 72 min.*
       Kaasu- ja sähkökäyttö: n. 38 min.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta