rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: 1000. aihe  (Luettu 2385 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: 1000. aihe
« Vastaus #15 : 29.05.2011 kello on 18:29 »
jospa heitän yhden jutun minäkin tähän .. miks tääl tuuris on tuol ulkon kylmä ko siperias -9 , mut julmatun kova tuuli .. meinaa tukkakin lentää taivaan tuuliin ja vet sataa ko esterin takaliskost .. miks tääl pitää noi kaupat men klo 18.00 kiinne ku mä olen jo mielessäin ostant puolkauppaa ja nyt ku tän viimein ehdittiin keuruult ..oltiin muuten sit  porukan viimoset lähtijät ..niin en pääsyt yhtäkään tavaraa hiplaa .. ihan kaamea kohtalo ko luulin ,et ne kaupat ois ny ainakin 19 tai jopa 20 auki höh  >:( ps ..saa antaa myötätuntooo .. ::)

  • Vieras
  • Vs: 1000. aihe
    « Vastaus #16 : 29.05.2011 kello on 18:34 »
    jospa heitän yhden jutun minäkin tähän .. miks tääl tuuris on tuol ulkon kylmä ko siperias -9 , mut julmatun kova tuuli .. meinaa tukkakin lentää taivaan tuuliin ja vet sataa ko esterin takaliskost .. miks tääl pitää noi kaupat men klo 18.00 kiinne ku mä olen jo mielessäin ostant puolkauppaa ja nyt ku tän viimein ehdittiin keuruult ..oltiin muuten sit  porukan viimoset lähtijät ..niin en pääsyt yhtäkään tavaraa hiplaa .. ihan kaamea kohtalo ko luulin ,et ne kaupat ois ny ainakin 19 tai jopa 20 auki höh  >:( ps ..saa antaa myötätuntooo .. ::)

    Onneksi jo huomenna aamulla avaavat, eikä
    vasta ylihuomenna. :D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
    Vs: 1000. aihe
    « Vastaus #17 : 29.05.2011 kello on 18:36 »
    Onneksi jo huomenna aamulla avaavat, eikä
    vasta ylihuomenna. :D

    iso ONNEX ...  :D :D :D