Tekniikkakeskustelut > Sähkölaitteet
Ledejä koteihin
consultti:
Onko saatavissa ledejä kodin himmentimillisiin jalkalamppuihin halogeeniputkien tilalle?
Entäpä kylpyhuoneen ja WC:den peilikaappien putkivalojen tilalle?
Jos on niin onko valoteho ja väri sopiva?
Minulla Knausin katossa tosihyvä nelikulmainen ledi valaisin, sekä spotit takaosassa.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: consultti - 25.11.2015 kello on 13:16 ---Onko saatavissa ledejä kodin himmentimillisiin jalkalamppuihin halogeeniputkien tilalle?
Entäpä kylpyhuoneen ja WC:den peilikaappien putkivalojen tilalle?
Jos on niin onko valoteho ja väri sopiva?
Minulla Knausin katossa tosihyvä nelikulmainen ledi valaisin, sekä spotit takaosassa.
--- Lainaus päättyy ---
En ymmärrä mitä tarkoitat "halogeeniputkilla"? Mikä käyttöjännite ja mikä kanta.
Loisteputkivalaisim et pitää yleensä johdottaa uusiksi, jos vaihdetaan lediputkiin. Tuossa olis lediputkia.
http://www.vipeled.fi/kauppa/product_catalog.php?c=3
Jos jalkalamppu on normi kierrekannalla, tuossa joku himmennettäväkin versio.
http://www.vipeled.fi/kauppa/product_catalog.php?c=19
Esimerkit ei varmasti ole halvimpia, mutta myyjä myy rehellisesti vain toimivaa kamaa - oma kokemus.
HiTec:
Noissa käytetään tälläsiä halogen-putkipolttimoita, joita löytää mm. työvalaisimissakin 8)
Tuo kanta on nimeltään R7s ja kyllä myös siihen löytyy erilaisia LED-versioita, himmennettäviä ja ilman, kylmää ja lämmintä valkoista, jne 8)
reiska14:
Minulla olisi myynnissä juuri hankittuja 118mm 2kpl. Lämmin valkoinen värinä. Ostin vahingossa väärän mittaisia..
consultti:
Kiitos, Ossi66 loisteputket n.380 mm vaativat kai sitten uuden johdotuksen ja niitä led-putkia lienee saatavissa.
Kiitos, HiTec juuri tuo putki 118 on valaisimessani ja lisäksi toinen letkuvarren päässä oleva suunnattava pistokelamppu.
Vaimo osti halogeeni-varaputkia olivatkin 400 Wattisia, katselenpa esittelemiäsi ledejä, jos vaan niissä on tarpeeksi valotehoa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta