Matkailukeskustelut > Yleiset leirintäalueet
Kuinka moni Harrastaa matkailua talvella/tai kausipaikalla?
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: Onneva - 24.11.2015 kello on 18:54 ---Kuule, se on semmosta matkailua, että ajellaan kotoa tai töistä suoraan sinne kausipaikalle, vaunuun tai autoon 8) 8). Siellä sitten harrastetaan samoja asioita kuin muissakin talvimatkailukohtei ssa. Talvella ulkoillaan, hiihdetään lumikenkäillään (jos on lunta) ja seurustellaan toisten samanhenkisten "matkailijoiden" kanssa, saunotaan ja saatetaan pistäytyä karaokessa tai vietetään iltaa tulilla.
Tämmönen matkailu on aika mukavaa sosiaalista toimintaa ja melko edullista. Sille vaunulle kun kuitenkin hommattava joku säilytyspaikka, kun kaupunkilainen ei voi kadun varrella säilyttää. Tulee sitten tämä matkailukuljin pidettyä talvikaudellakin käytössä, ihan kesärenkailla ;)
Mikään ei estä meitä matkailemasta talvella muihin kohteisiin, silloin tämä karavaanariharrastu s ei ole päällimmäisenä.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla ei syty "assosiaatiolamppu" mökkeilyn ja matkailun välille vaikka sekin voidaan siksi laskea https://fi.wikipedia.org/wiki/Matkailu
Oikeastaan matkailua ja turismia aikalailla synonyymeinä mulle - joku saattaa olla toista mieltä ;)
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 24.11.2015 kello on 20:20 ---
Oikeastaan matkailua ja turismia aikalailla synonyymeinä mulle - joku saattaa olla toista mieltä ;)
--- Lainaus päättyy ---
Minustakin nuo ovat likimain synonyymejä. Kieli josta sana on muodostettu on eri mutta tarkoitus sama. Toisaalta jostain syystä tai ehkä nimenomaan sanan alkuperäkielestä johtuen ajattelen turismia ulkomaanmatkailuna ja matkailu sisältää myös kotimaan.
Teukka-74:
Kyllä mä muutaman kerran talvessa kopin kiskaisen pilkkipaikkojen lähettyville.
Eikä tartte lähteä edes kauas ja kavereita mukaan oon saanut ilman kinuamista Thumb
Ossi66:
Jos aletaan hiuksia halkoon, voisi kysyä vaikka vakuutusyhtiöstä onko kausipaikkailu matkailua ;D
ja kysymättä tiedän ettei ole - matkavakuutus on voimassa vasta 50km etäisyydellä kotoa tai kausipaikalta ;)
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 25.11.2015 kello on 11:17 ---Jos aletaan hiuksia halkoon, voisi kysyä vaikka vakuutusyhtiöstä onko kausipaikkailu matkailua ;D
ja kysymättä tiedän ettei ole - matkavakuutus on voimassa vasta 50km etäisyydellä kotoa tai kausipaikalta ;)
--- Lainaus päättyy ---
Meiltä Multialle 53km ;) Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta