Tekniikkakeskustelut > Primus

Pyrostaatti jäänyt jumiin

<< < (2/5) > >>

kimmok:
Kysyn tässä topikiissa et kummin päin sen pitää toimia kun liekki palaa niin katkaista/aukaista
kiitos jo etukäteen juuri nyt pannun kanssa miekkailen
ainiin minulla on kyseessä2450 oleva pannu

kestosippi:

--- Lainaus käyttäjältä: kimmok - 21.11.2015     kello on 13:55 ---Kysyn tässä topikiissa et kummin päin sen pitää toimia kun liekki palaa niin katkaista/aukaista
kiitos jo etukäteen juuri nyt pannun kanssa miekkailen
ainiin minulla on kyseessä2450 oleva pannu

--- Lainaus päättyy ---
Sen pitää katkaista kun liekki palaa.
Jäähdyttyään taas yhdistää.

Eli kun liekki on syttynyt pyrostaatti kuumenee ja katkaisee virtapiirin magneettiventtiilin vetokäämiin ja sen perässä olevaan hehkutulppaan.

Megneettiventtiilis sä on toinenkin käämi joka pitää venttiilin auki seuraavaan sammutukseen asti.

Knaus-90:
Kun pyrostaatti on kylmä kärjet on kiinni, oikosulussa ja kun lämpii kärjet aukeaa
ja virta katkee.

kimmok:
 Iso kiitos. Olen aika noviisi näissä vaunu jutuissa . ; :)

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: kestosippi - 21.11.2015     kello on 14:09 ---Sen pitää katkaista kun liekki palaa.
Jäähdyttyään taas yhdistää.

Eli kun liekki on syttynyt pyrostaatti kuumenee ja katkaisee virtapiirin magneettiventtiilin vetokäämiin ja sen perässä olevaan hehkutulppaan.

Megneettiventtiilis sä on toinenkin käämi joka pitää venttiilin auki seuraavaan sammutukseen asti.

--- Lainaus päättyy ---

Oliko se vanha pitkää mallia? Jos oli niin voisin kokeilla sen korjaamista. Kiitos viimeisestä, jonka vaimo vei työhuoneeseen ja minä en tisnnyt mitään. Selvisi hyöhemmin. :-[

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View