Tekniikkakeskustelut > Projektit
Retkeilyauto Hiace Mobi Cabin -90
hiace.mobi:
Oho, mahtavaa! Hienossa kunnossa nuo kohtalotovereiden pelit, ainakin kuvien perusteella! Thumb
En ole hetkeen muistanut täällä käydäkään. Mutta auto on vielä kasassa ja liikenteessä ja remontit näyttäisi onnistuneen oikein hyvin. Pitänee napsia vähän kuvia lopputuloksesta internetin iloksi.
Paljonko muilla mahtaa olla kilometrejä mittarissa (omassa 335tkm), ja onko varustus vielä alkuperäistä vai onko paljon joutunut uusimaan?
hiace.mobi:
Kysyhän ihmeessä! Mielellään jeesaan jos vaan voin olla avuksi. Laita vaikka meiliä.
Meillä uusittiin sivuoven lämpölasi. Se oli kalkkiintunut sisältä niin pahaksi että siitä ei siistiä saanut tekemälläkään, joten lasimies teki uuden (Pilkingtonilta saa laseja). Sulla näyttäisi olevan kuvan perusteella ovessa avattava lasi? Itse mietin sitä myös, mutta sellaista ei tahtonut oikein mistään löytyä, joten mentiin kiinteällä mallilla.
--- Lainaus käyttäjältä: JLeppinen - 30.05.2016 kello on 23:05 ---Katos vaan, täältä löytyi kohtalotoveri jolla samanlainen mobi hiace :D Näitä ei todellakaan ole näkynyt liikenteessä pohjanmaallakaan. Hienoa nähdä kuvia sun projektista, mulla on samanlainen remontti menossa. "Asunto" on purettuna kalusteista ja noi ikkunan ympärykset vaatii hoitoa. Toinen sivulasi on ihan huurussa ja satuin löytämään romikselta kuivan. Mua kiinnostaisi kysyä pari juttua tähän projektiin liittyen... :)
--- Lainaus päättyy ---
hiace.mobi:
Hieno peli, ja tässäkin Mangelsit, arvostan!
Automiehethän on aina ensiksi kiinnittäneet huomiota noihin Mangelseihin. Ne on varmaan kohta arvokkaammat kuin itse auto :D
--- Lainaus käyttäjältä: Jarksu - 28.06.2016 kello on 21:42 ---
Meilläkin löytyy samanmoinen,kuva viimekesän Norjan reissulta ja ensiviikonloppuna pitäisi taas lähteä samaan suuntaan.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
hartsakoski:
Kaverilla oli pitkään bussimallin Hiace,se lähti lämpimään kun oli 650 tkm ajettu.
Luja peli tekniikaltaan,ei mitään mainittavia vikoja,mutta se ruostuminen Thumbd
mmiettun:
Hei foorumilaiset.
Vaimon suvun puolelta tuli taloomme Hiace Mobi 1991 kesän alussa. Kilometrejä on mittarissa 84tkm.
Ollut ennen minua samalla omistajalla uudesta asti. Pellit hyvässä kunnossa. Pieni ruostekohta (toistaiseksi)
löytynyt vain Trumaticin ulkoliitännästä (lämmin höyry tehnyt tehtävänsä). Jääkaappi, keskuslämmitys, kaasuliedet toimivat (kaikki alkuperäisiä). Laturin vaihdoin kun ei ladannut. Kattoluukku oli vuotanut joten purin sisältä kuivaan asti, noin metrin suuntaansa.).
Ketjun aloittajan, ja muiden, kanssa olisi mukava keskustella miten toteutit sisätyöt ja mistä hankit mm. eristeet ja verhoilun?
Hienoa, että muitakin samanlaisia retkeilyautoja vielä löytyy.
T: - Marko
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta