Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut sipu 26 May 2011
  • onks teil toi google muuttun .. ain ku googletan tulee sin vaan lontoonmuretta ja vaiks vaihdan sen kielen supisuomeks .. ei auta .. lontoota vaan pukkaa ..krrrrrrrrrrr kiroo koko netin .. miten saan suomenkielen tuohon hitsin vitsin googleen niin , et se näyttäis ne teksit suomeks sen  otsikkon alariveis  ?... vai piräskö täst ny sit vaan lähttee yliopistoon kielikylpyyn  :-\
  • #2 kirjoittanut vippe 26 May 2011
  • siel piräs ol oikeel semmone mist saat vaihdettuu eli asetukset... Mulla ainaki on siin googlen sivul oikeel semmone ratas..ku siint painaa nii tulee alavalikko ja ekasta ku painat ni tulee lomake mistä voit heti vaihtaa sen suomeks..
  • #3 kirjoittanut seppoko 26 May 2011
  • ... vai piräskö täst ny sit vaan lähttee yliopistoon kielikylpyyn  :-\
    Kielikylpyyn vaan. Siitä on hyötyä muuallakin.  :D
  • #4 kirjoittanut Duster 26 May 2011
  • onks teil toi google muuttun .. ain ku googletan tulee sin vaan lontoonmuretta ja vaiks vaihdan sen kielen supisuomeks .. ei auta .. lontoota vaan pukkaa ..krrrrrrrrrrr kiroo koko netin .. miten saan suomenkielen tuohon hitsin vitsin googleen niin , et se näyttäis ne teksit suomeks sen  otsikkon alariveis  ?... vai piräskö täst ny sit vaan lähttee yliopistoon kielikylpyyn  :-\

    Mulla hakee piäsääntöisesti iha kotokielisesti http://www.google.fi/
  • #5 kirjoittanut sipu 26 May 2011
  • Kielikylpyyn vaan. Siitä on hyötyä muuallakin.  :D

     ;D ;D ;D ;D

    eipä taida näin kaalipäähän oppi mennä perille ...ja toi google saa olla vaix idokiinaks .. en siitäkään mittää tajuu .. jot nyt siirryn tehtävään 2 ja oottelen kuhan tuo meitin nörtti taas ehtis tulla tätä ihmet  kattomaan .. ;D
  • #6 kirjoittanut Knaus-90 26 May 2011
  • Jos sulla on esim. fire fox selain ensin työkalut,asetukset kuvarivistä sisältö.
    Alariviltä valitse kielet.klikkaa valitse ruutua, listalta Suomi ja ok perään.
  • #7 kirjoittanut sipu 26 May 2011
  • google homest .. sen vaihdan ja sit taas kun ny tuot nyysänniemee keuruulkin googletin .. niin taas londoot ..  >:( >:( >:( miksei se muista sitä suomen kielt ku just sen ajan , et txt tuon nimen laatikkoon.. vai oottaaks se et mult palaa käämi vaiko tolt googlet... täs ny sit taistelaan kumpi voittaa kammen   >:( >:( >:( ps. saa lyödä vetoakin jos kiinnostaa  ;D ;D ;D
  • #8 kirjoittanut sipu 26 May 2011
  • nyt oon taistellu tän koneen kaa taas .. ja hävitin ottamani kuvat jotka latasin koneel .. kamerakin on uus , jost en kans mittää ymmär  .. mut mist hemmetist niit kuvii vois hakee .. isäntä meinas , et painoin deletee .. en kyl omast mielest ..ja katoinkin niit kuvii sillo heti latauksen jälkee .. nyt tulee mieleen miten elämä olikaa helppoo .. vietiin filmirulla rajalaan ja haettiin kuvat .. laitettiin ne sit kauniiseen kenkälaatikkoon oottamaan , et ne joskus , joku kaunis päivä siiretään valokuva-albummiin ... yksin kertast ja helppoo .. kyl silloinkin joku kuva hukkus .. mut yleensä sille löyty selitys , joku oli sen muistoks vieny .. mut nykyaikan kameratkin niin ihmeellisii ettei niist mittää tajuu .. kyl mä tost kamerast osaan painaa sitä hopenvärist nappulaa  ja kuvaakin  tulee .. mut sit onkin jo hebreaa ... ensin piti oikke soittaa myyjäliikkeeseen ja ihmetel mil niit ladataan .. mut se asia selvis... kyl siin onkin se akunlaturi ja se ubs johto samaa asiaa , jot töpseli irti ja jodot paikal se jopa onnistus niin .. taas oppis uut assiaa .. mut sit tapahtu kai jottai , joka on menny lujaa yli hilseen ... ja kaik hukkus jonnekin bittiavaruuteen kait  :-[ ei ol helppoo ko on tynnyris kasvan ..yks kaks sit maailama muuttuu .. eikä mitään voi tehdä , jos ei ol tietokonei , dikikameroi , kännyi ..huon mitähän sit viel .. kauhul oottelen .....ku aikoi sit oon kärryilt tippun täs tekniikan ihmeellises maailmas .. :( taitas ol paree pistä kone kiinnes ja nostaa se naftaliiniin .. niin kauaks aikka , ku sitä oppii käyttää ja oikke kunnol  :-\
  • #9 kirjoittanut 99 26 May 2011
  • nyt oon taistellu tän koneen kaa taas .. ja hävitin ottamani kuvat jotka latasin koneel .. kamerakin on uus , jost en kans mittää ymmär  .. mut mist hemmetist niit kuvii vois hakee ..

    Asenna (asennuta) koneelle picasa niin ei tartte tuskailla ;)

    isäntä meinas , et painoin deletee

    No, sitten niiden kuvien pitäisi löytyä roskakorista josta ne voi palauttaa.
  • #10 kirjoittanut sipu 26 May 2011
  • Asenna (asennuta) koneelle picasa niin ei tartte tuskailla ;)

    No, sitten niiden kuvien pitäisi löytyä roskakorista josta ne voi palauttaa.

    picassa on koneella ja apuna oli mummin 11v kullannuppu .. muten ei ois tuollaist saanut .. oisko tuon muuten saanut suomenkielisen .. tuon picassan en kyl heti sitä kieliasetust löytänyt .. no tutkin roskiksen ja sit kopioin noi tuonne picassaan .. jos osaan .. katsotaan..  :o :o :o
  • #11 kirjoittanut 99 26 May 2011
  • picassa on koneella ja apuna oli mummin 11v kullannuppu .. muten ei ois tuollaist saanut .. oisko tuon muuten saanut suomenkielisen .. tuon picassan en kyl heti sitä kieliasetust löytänyt .. no tutkin roskiksen ja sit kopioin noi tuonne picassaan .. jos osaan .. katsotaan..  :o :o :o

    Picasan saa myös suomenkielisenä, kieli valitaan latausvaiheessa (picasa ehdottaa automaattisesti sitä kieltä minkä kielinen on käyttöjärjestelmä).
    Jos kuva löytyy roskiksesta niin mene sen päälle hiirellä ja klikkaa oikeaa näppäintä, jonka jälkeen valitse "palauta" tjsp. jolloin kuva palautetaan alkuperäiseen paikkaansa.
  • #12 kirjoittanut sipu 26 May 2011
  • huh huh ..nyt oon latanu vaik mitä olympian (olikohan se ny ton nimine ?) jutskii ..mut kuvii ei löydy ..toivottavaste ovat viel siel kameras ..,mut kamera autos eikä jaksa tarkastaakkaa moist jutskaa ..joskos ne kuvat nyt tallentuis ,kun ainakin oon ladannut ja päivittänyt ..erillisii juttui cd,ltä tai niin luulin ainakin sielt niit latanneeni ..sen kameran mukan ku sellanenkin tuli ..palataan taas tähän, kuhan olen  koto-olois omas rauhas  ja oikein ajan kans ehtii perehtymään tähän tekniikan ihmeeliseen mailmaan ..kiitos neuvoista kuitenkin  :)
  • #13 kirjoittanut seppoko 26 May 2011
  • Jospa sinä et siirtänytkään niitä kuvia. Vaan ainoastaan katselit suoraan kamerasta tietsikalla. Ja ne ovatkin vain siellä kamerassa?
  • #14 kirjoittanut sipu 26 May 2011
  • Jospa sinä et siirtänytkään niitä kuvia. Vaan ainoastaan katselit suoraan kamerasta tietsikalla. Ja ne ovatkin vain siellä kamerassa?

    no just noin luulen siin käyneen .. toivottavaste ne ovat talles .. ei siin muuta , kun noist pienist mussukoist  ottaa kuvia ,ja he  jotka kasvaa sellast vauhtii , et joka kuvas ovat taas mont senttii pidempii .. niin joka kuva heitist on kultaakin kallimpaa .. sillä hiukkasen nyppi .. mut kyl ne siel kameras ovat ja viikonlopul kuvataan taas erittäin tärkeitä ja arvokkaita kuvia , jos ne vaan sit oonistuu , mut ton kameran kyl pitäis oleman helppo nakki ainakin myyjän mielest niin uskon et jotain saan kokoon noist pöhinöist  :) :) :)
  • #15 kirjoittanut Dorotea 26 May 2011
  • Ja asiaa kaukaa sivuten, sipu, mulla vaunussa on paketti odottamassa tuontia sulle Keuruulla. ;D Ja se tapahtuu ihan ilman tietokoneita.
Sivuja:
Toiminto