Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Vaunun kaskovakuutus
Ossi66:
Katoppa Tappiolan nettisivulta tarjous. Mulla täyskaskon vuosimaksu reilun 150.
Kolarointivakuutuks en saa puhelinsoitolla seisontaan ja samalla saa kertoa liikenteeseen ottoajan valmiiksi tai sitten kilauttaa taas kun haluaa kolarointivakuutuks en voimaan.
En nyt muista mitä Jos-firman tarjous oli viime kilpailutuksessa, mutta ei ainakaan halvempi.
Edit:
Ja lähitappion vakuutusmaksu kasvattaa S-bonusta, niin ABCllä käynti kannattaa paremmin ;D
HiTec:
Itse asiassa tässä on juuri LähiTapiolassa vakuutuskierros vetämässä, JOSkos vaihdettas koko vakuutus setti sinne, tuo nykyinen kun juuri irtisanoi yksipuolisesti pojan tapaturmavakuutukse t perusteena ihan vain kannattamattomuus. Vaan pas2 se mun vika ole jos he sellaisen vakuutuksen meille myy josta he ottaa takkiinsa!!! >:D
LähiTapiolan asiakaskin olen noissa eläke-kuvioissa ollut jo 20v tms. ajan, tosin silloin se oli vielä ihan tavallinen Tapiola. Ja ihan vastaavasti tässä ollaan JOSsiteltu jo muinoisista Kansan ajoista lähtien 35v tms. = ihan helpolla me ei siis vak.yhtiöitäkään vaihdella ja silti ne per... menee tekee tollasta!!! >:D
LähiTapiola vaan ei kyennyt (muka) antamaan vakuutustarjousta vaunusta, kun se ei ole vielä kotimaisessa rekisterissä, odottelee vielä saksan päässä rahtaustaan suomeen :-\
-------:
Mitenkä kun vaunu on seisonnassa. Oksa tippuu puusta ja puhkasee katon, korvaako vakuutus. Ei taida korvata, kun seisonnassa oli. 8)
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 27.04.2016 kello on 23:24 ---Mitenkä kun vaunu on seisonnassa. Oksa tippuu puusta ja puhkasee katon, korvaako vakuutus. Ei taida korvata, kun seisonnassa oli. 8)
--- Lainaus päättyy ---
Jos myrsky kaataa puun päälle ja vaunu seisonnassa ja vaurioituu ei mikään korvaa. Mutta jos seisonnassa ja myrskyllä menet sahaan puun ja kaatuu vaunun päälle niin kotivakuutus korvaa.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 27.04.2016 kello on 23:24 ---Mitenkä kun vaunu on seisonnassa. Oksa tippuu puusta ja puhkasee katon, korvaako vakuutus. Ei taida korvata, kun seisonnassa oli. 8)
--- Lainaus päättyy ---
Ei korvaa, koska tuo korvattaisiin kolarointivakuutuks esta. Sama homma kausipaikalla.
Seisontapaikka pitää olla turvallinen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta