Tekniikkakeskustelut > Projektit
Hobby 500KMFe - normivaunusta koiraperheen loma-asunnoksi
K.E.V:
Paljon parempi talvikäyttöäkin ajatellen 1 osainen. Eikös niitä joku vaihtanut siellä infon puolellakin saluunanoven tilalle ? Vai oliko se "p***kafoorumilla" , jossain kumminkin. Tuollainen lastenportti ajaa asian jos/kun on tarve aidata.
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 17.01.2011 kello on 19:42 ---Paljon parempi talvikäyttöäkin ajatellen 1 osainen. Eikös niitä joku vaihtanut siellä infon puolellakin saluunanoven tilalle ? Vai oliko se "p***kafoorumilla" , jossain kumminkin. Tuollainen lastenportti ajaa asian jos/kun on tarve aidata.
--- Lainaus päättyy ---
Juu, toimii hyvin.
Ja pakko aidata, kun varsinkin tuo nuorempi
on varsin innokas riistan perään.
Peuran jäljet kun löytää, niin jos irti olisi
enpä tiedä kauanko joutuis etsimään.
Jäniskin tuoksuu tosi hyvälle. :D
moon:
Tuo on hyvä tuo ovi ja meillä (siis monessakin hobbyssa varmaan) on semmonen kiskoissa kulkeva "hyttysrullaverho" tuossa yläosassa.
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 17.01.2011 kello on 19:42 ---Paljon parempi talvikäyttöäkin ajatellen 1 osainen. Eikös niitä joku vaihtanut siellä infon puolellakin saluunanoven tilalle ? Vai oliko se "p***kafoorumilla" , jossain kumminkin. Tuollainen lastenportti ajaa asian jos/kun on tarve aidata.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on vaunussa kaksiosainen ovi, ja en mä ole siitä talvellakaan haittaa havainnut. Ja kesällä vallankin mukava.
moon:
^En edes huomannut tuota talvikäyttöjuttua. Me ei oo talvella reissattu, mutta vaunussa on ollut pihassa usein lämpö päällä ja olen siinä talvisinkin tuossa pihassa tuuskannut. En ole huomannut oven keskivaiheilta enemmälti vetoa tmv.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta