Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Solifer S4 käyttöohjekirja

(1/2) > >>

Franziskaner:
Ostamassani S4:ssä tuli repullinen kaikenlaisia oheislaitteiden manuaaleja mukana, mutta oleellisin eli itse vaunun käyttöohjekirja puuttuu. :'(

Mahtaisiko keneltä Pirkanmaan alueelta joutaa Solifer S4:n käyttöohjekirja pariksi päiväksi lainaan? Ottaisin itselleni kopiot.
 - Tai vielä parempi, jos olisi sähköiseksi skannattuna. Silloin ei tietysti ole mitään väliä, mistäpäin tellusta vihko löytyy.

-------:
Entä lämmitin? Yks vaunu oli myynnissä ilman lämppäriä..

Franziskaner:
Kyllä tässä vaunussa on lämmitin, itse asiassa kaksikin (Primus + ILP).

Tämän viestiketjun tarkoitus on etsiä S4:n käyttöohjekirjaa, ei muita mahdollisia vaununi puutteita.

JK:

--- Lainaus käyttäjältä: Franziskaner - 17.11.2015     kello on 21:43 ---Ostamassani S4:ssä tuli repullinen kaikenlaisia oheislaitteiden manuaaleja mukana, mutta oleellisin eli itse vaunun käyttöohjekirja puuttuu. :'(

Mahtaisiko keneltä Pirkanmaan alueelta joutaa Solifer S4:n käyttöohjekirja pariksi päiväksi lainaan? Ottaisin itselleni kopiot.
 - Tai vielä parempi, jos olisi sähköiseksi skannattuna. Silloin ei tietysti ole mitään väliä, mistäpäin tellusta vihko löytyy.

--- Lainaus päättyy ---

Tere

Tuossa oisi jonkunlainen soliferin yleismallin ohjekirja, on siinä mainintoja myös s4:sta.
On näkyvissä jonkun päivän.
Tuli s7:n mukana

https://drive.google.com/file/d/0B81tvgsZPDGddEE0U3F0NklpbEU/view

Google drive saattaa sitten valittaa virustarkistuksen epäonnistumisesta koon takia, ihan tavallinen pdf se on kuitenkin ja pystyy lataamaan.

Franziskaner:
JK,

Viitossivun perusteella näyttää siltä, että sama "käyttöohjekirja" on yhteinen kaikille malleille. Tämä on siis juuri se, mikä oli hakusessa. Suurkiitokset!!  Thumb Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View