rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: tulipa yllätys !  (Luettu 3795 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:17.04.2024 kello on 10:49
tulipa yllätys !
« : 26.05.2011 kello on 13:22 »
Solikka 500L -88 etupäässä vuotanut vettä sisään ja oikea etuseinä märkä, ilmeisesti (tai ainakin oletan) etuikkunan tiivisteestä koska se on poikki (sauma) juuri siltäpuolen ja kohdasta. Laitoin heti massaa tuohon saunaan molemmin puolin. mut seinä tuntuu pehmeälle. eli rempaksi menee.... Kylläpä on typerästi tehty tuo tiiviste kun on tuollainen kutistuva sauma jätetty.

Onkohan Oulun seudulla korjaajaa tuollaiselle vai meneekö oman korjauksen piikkiin (ei kyllä houkuta).

Jos siirrän korjauksen ensi kesään, mitäs luulette voiko vaunua käyttää tänäkesänä, rakenne ????


*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: tulipa yllätys !
« Vastaus #1 : 26.05.2011 kello on 14:18 »
kysy nyt vaiks caravanliikkeestä joskos osaisivat siellä neuvoa minne korjaamolle solikka pääsis .. haiseeko siellä pistävää hajua .. se on merkki homeesta .... itse en kyl uskaltais olla , jos kovinkin on homees .. ettei iske astmat sun muut alergeenit sit joskus ...

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:17.04.2024 kello on 10:49
Vs: tulipa yllätys !
« Vastaus #2 : 26.05.2011 kello on 14:35 »
kysy nyt vaiks caravanliikkeestä joskos osaisivat siellä neuvoa minne korjaamolle solikka pääsis .. haiseeko siellä pistävää hajua .. se on merkki homeesta .... itse en kyl uskaltais olla , jos kovinkin on homees .. ettei iske astmat sun muut alergeenit sit joskus ...

Ei kyllä haise home, taitaa olla niin tuore tappaus. Lähinnä kiinnostaa kestääkö rakenteet vetää tuota, ei niin pitkiä matkoja kuitenkaan....

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:42
  • Epsoo
Vs: tulipa yllätys !
« Vastaus #3 : 26.05.2011 kello on 15:13 »
Ei kyllä haise home, taitaa olla niin tuore tappaus. Lähinnä kiinnostaa kestääkö rakenteet vetää tuota, ei niin pitkiä matkoja kuitenkaan....

Jos sisäseinät eivät tunnu pehmiltä, niin itse vetelisin huoletta.
Rakenteet kestävät yllättävän hyvin kasassa, vaikka lahoakin löytyisi. Kunhan ei liikaa ole lahoa...