Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Onko minun vaunun kesärenkaat 11 vuotta vanhat
Pena10:
En tiedä onko tuo se merkintä josta näkyy ikä, mutta jos on niin minun vaunun kesärenkaat on yli 10 vuotta vanhat.
Eikö nuo pidä iän perusteella jo vaihtaa?
Toisessa kuvassa on noiden renkaiden tiedot. Menenkö vain normaaliin rengasliikkeeseen ja tilaan vastaavat 185 R14 ja C renkaina.
Tuleeko silloin tarpeeksi kantavat renkaat?
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Pena10 - 15.11.2015 kello on 19:31 ---En tiedä onko tuo se merkintä josta näkyy ikä
--- Lainaus päättyy ---
E näytä valmistusajankohdal ta tuo.
Normaalisti se on näin merkitty:
(11. viikko vuonna 2009)
aaoulusta:
DOT ja sen perässä numerot
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: Pena10 - 15.11.2015 kello on 19:31 ---En tiedä onko tuo se merkintä josta näkyy ikä, mutta jos on niin minun vaunun kesärenkaat on yli 10 vuotta vanhat.
Eikö nuo pidä iän perusteella jo vaihtaa?
Toisessa kuvassa on noiden renkaiden tiedot. Menenkö vain normaaliin rengasliikkeeseen ja tilaan vastaavat 185 R14 ja C renkaina.
Tuleeko silloin tarpeeksi kantavat renkaat?
--- Lainaus päättyy ---
Ei näy ikää kummassakaan. Ylemmässä E-tyyppihyväksyntä merkintä. Paistoaika DOT-tekstin oikealla puolella soikion sisällä, esim. kuvan rengas vko 39, vuosi 2003.
Renkaassasi (alempi kuva) on kantavuusindeksi Li 102 = 850 kg / rengas. Tuon kun pidät mielessä ja ynnäät mitä rekisteriote edellyttää/sallii akselimassoina. Periaatteessa Li saa ylittää +20% kun rakenteellinen nop. rajoitettu vaunulla 80km/h - Teohydraulin neuvo, jonka minä kyllä jättäisin reserviin ;)
E: olimpas hidas :laugh: ;D
Leader dog:
Rengaskauppias saa paskahalvauksen jos hänelle kertoo ajavansa 10v. kumeilla ja samalla kauppaa uusia tilalle....
Jos kumit eivät ole pykineet ja sileäksi ajetut, niin nillä on vielä elämää edessä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta