Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut I P E 06 Nov 2015
  • No voi voi...nyt se sitte "pamahti" ...eli mistähän löytäis ehjän lasikannen kaasulieden päälle....mitat noin leveys 50 ja syvyys noin 45 cm....kolme poltinta oleva malli cramer vuostuhannen vaihteesta....kaikk i vinkit tervetulleita.
  • #2 kirjoittanut mjh48 06 Nov 2015
  • Itse olen miettinyt tuohon tilanteeseen varautumista, pitäisi teettää alumiinista varakansi.

    Yllätys, yllätys, alumiini on painavampaa kuin lasi. Tiheys: g/cm3 Alumiini: 2.70, lasi: 2.50
  • #3 kirjoittanut I P E 06 Nov 2015
  • jep tota alumiinia itsekkin meinasin jos ei löydy "uutta" lasia .....
  • #4 kirjoittanut retkeilijä 06 Nov 2015
  • Eikös hyvin varustetusta lasiliikkeestä löydy sopivaksi leikattu lasi tai alumiini. Esim Varkauden Lasi. ja Peilihiomo  http://www.peilihiomo.com
  • #5 kirjoittanut mjo33400 06 Nov 2015
  • Eikös maahantuoja pysty hankkimaan?
  • #6 kirjoittanut mjo33400 06 Nov 2015
  • Itse olen miettinyt tuohon tilanteeseen varautumista, pitäisi teettää alumiinista varakansi.

    Yllätys, yllätys, alumiini on painavampaa kuin lasi. Tiheys: g/cm3 Alumiini: 2.70, lasi: 2.50

    Miksi alumiinistä, miksei esim. savulasista? ;)
  • #7 kirjoittanut I P E 06 Nov 2015
  • Mulla ajatus alumiista sen vuoksi että siihen olisi ehkäpä helpompi kiinnittää ne vanhat kiinnikkeet mitkä oli siinä  lasisessa puristettu ja ilmeisesti liimattu kiinni...eikä enää "räjähtäisi " silmille ...... tosin jos löytäis käytetyn tai uuden aina parempi  tai ainakin paremman näköinen varmaa kun joku oma- kehitelmä ;)
  • #8 kirjoittanut Kosmic 06 Nov 2015
  • Satakunnan Paneliasta löytyy sellainen firma kun Jaakko tuote joka tekee karkaistusta lasista mittojen mukaan juuri sellaisen kun haluat.
  • #9 kirjoittanut mjo33400 06 Nov 2015
  • Satakunnan Paneliasta löytyy sellainen firma kun Jaakko tuote joka tekee karkaistusta lasista mittojen mukaan juuri sellaisen kun haluat.

    Tässähän se tärkein tieto tuli. Vieläkö artsi olet mukana Kartingissa?
  • #10 kirjoittanut K.E.V 06 Nov 2015
  • Kai noita Cramerin kansia saa ihan varaosana.
  • #11 kirjoittanut mjh48 06 Nov 2015
  • Miksi alumiinistä, miksei esim. savulasista? ;)

    Se savulasi ei kestä yläkaapista putoavaa hernerokkapurkkia  Thumbd
  • #12 kirjoittanut Mautoilija 06 Nov 2015
  • Lasiliikkeestä tilaus mittojen mukaan. Karkaistuna.
    Taisipa maksaa noin 50 €.
    Jos lasia tarvitsee, loogisin tapa ongelman ratkaisuun on turvautua lasiliikkeen palveluihin.
  • #13 kirjoittanut aaoulusta 06 Nov 2015
  • Se savulasi ei kestä yläkaapista putoavaa hernerokkapurkkia  Thumbd
          Omassa atriassa rokkapurkki tipahti lieden viereen tasolle ja kaunis kaari tuli pintaan!
  • #14 kirjoittanut I P E 07 Nov 2015
  • Lasiliikkeestä tilaus mittojen mukaan. Karkaistuna.
    Taisipa maksaa noin 50 €.
    Jos lasia tarvitsee, loogisin tapa ongelman ratkaisuun on turvautua lasiliikkeen palveluihin.


    Laittaako ne siellä lasiliikkeessä myös ne kiinnikkeet kiinni ?
  • #15 kirjoittanut Kosmic 07 Nov 2015
  • Moi Mauri. Kulunut kesä oli ensimmäinen sitten -89 kun en käynyt kertaakaan radalla.
Sivuja:
Toiminto