Sivuja:
Toiminto
  • #46 kirjoittanut Minikaravaani 06 Nov 2015
  • Kaikissa Minikaravaanin pisaravaunuissa on polyuretaanieristys .

    Eristää muita eristysmateriaaleja paremmin  Thumb
  • #47 kirjoittanut Alan 06 Nov 2015
  • Kaikissa Minikaravaanin pisaravaunuissa on polyuretaanieristys .

    Eristää muita eristysmateriaaleja paremmin  Thumb

    No joo, styroxia tai lasivillaa paremmin. Vastaavaa toki on nykyään useissa vaunuissa ja autoissa, Hymereissä ollut 35 vuotta. :)

    Mutta vaunu on kunnossa siis tuoltakin osin. Thumb
  • #48 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 07 Nov 2015
  • Kaikissa Minikaravaanin pisaravaunuissa on polyuretaanieristys .

    Eristää muita eristysmateriaaleja paremmin  Thumb

    Hyvä peli se on. Nämä touotamiehet ei ymmärrä minkään muun päälle kuin, peltiohjaamoisen ruma kulkimen päälle. Touotamiehiä onkin yheksän kymmenestä.  ;)
  • #49 kirjoittanut vette80 01 May 2016
  • Piti käydä hakemassa Wave pois talvisäilöstä.
    Ensimmäiseksi pesin sienen kanssa ja sitten vahasin Collinite 476s - vahalla: "Excellent protection for fiberglass".
    Ja lopputulokseen olen tyytyväinen.

    Kelpaa lähteä aloittamaan minikaravaani - kausi 2016 ensi viikonloppuna.






  • #50 kirjoittanut Weicco 01 May 2016
  • Hieno on  Thumb
  • #51 kirjoittanut hartsakoski 01 May 2016
  • Nätti peli,vaikka ei mulle olekaan passeli.Eipä sen tarvi ollakkaan,kun tarpeet on jokaisella vähän erilaiset.Pääasia että täyttää ostajan tarpeet Thumb
  • #52 kirjoittanut Aakku 01 May 2016
  • Piti käydä hakemassa Wave pois talvisäilöstä.
    Ensimmäiseksi pesin sienen kanssa ja sitten vahasin Collinite 476s - vahalla: "Excellent protection for fiberglass".
    Ja lopputulokseen olen tyytyväinen.
    Onko tuo puhdas lasikuitupinta, vaiko maalattu...?

    Mulla meni vahauksen jälkeen lasikuitu hieman himmeäksi. Autofiksari sanoi, että lasikuitua ei saa vahata, kun se "palaa" kiinni.
    Nyttemmin kiilto on tullut jo pitkälti takaisin ja viimeksi käytin jotain venevahaa, joka oli tarkoitettu lasikuitupinnalle.
  • #53 kirjoittanut vette80 01 May 2016
  • Lasikuitupinnan päälle maalattu.

    Näitä saa haluamansa värisinä.
    Toki se tuo sitten lisähintaa, jos haluaa esim. sinisen Waven.
  • #54 kirjoittanut Aakku 01 May 2016
  • Lasikuitupinnan päälle maalattu.

    Näitä saa haluamansa värisinä.
    Toki se tuo sitten lisähintaa, jos haluaa esim. sinisen Waven.
    No ilmankos kiiltää.. :)

    Siihen käynee sitten mikä tahansa hyvälaatuinen autovaha.
  • #55 kirjoittanut vette80 10 May 2016
  • Olisiko laittaa myös sisäkuvia?

    Tässä muutama kuva sisätiloistakin:



                

    Ikkunoissa paikoillaan kuvissa nuo tummennusverhot (Tarrakiinnitys)


  • #56 kirjoittanut Petrooli 10 May 2016
  • Tästä Wavesta tuli mieleen tavallinen kuomukärry. Minulla on 50 cm laidalla ja 100 cm kuomulla kärri. Istuskelin tässä kerran omassa kuomukärrissäni, kun tuli mieleen kokeilla istua siellä kuomu alas laskettuna. Perskutarallaa siinähän on lähes valmis matkailupeli. Patja vaan lattialle, niin on makuuhuone valmis. Ei sada sisälle eikä kastu lattia. Ei paina kävyt selkää. Ei kompuroi kukaan telttanaruihin. Thumb

    Kärri perässä voi käytännössä ajaa ihan normaaleja (ei laillisesti) maantienopeuksia ja jopa moottoritienopeuksi a ilman että se juurikaan perässä edes tuntuu. Kaikki tarvittavat romut kulkee kyydissä. On tilaa pukeutumiselle ym. Kuomu on melko pimeä, jos siihen ei tee ikkunoita tai kattoluukkua. Mutta yöllähän se on vaan hyvä ettei auringon valo häiritse nukkumista. Perä- ja etulauta ei ole niin ilmatiiviitä etteikö kärrissä riittäisi hengitysilma, mutta helppo tuohon olisi laittaa ilamanvaihtoritilät kin. Tai irroitettavan etulaidan voisi helposti korvata yöksi vaikka hyttysen pitävällä verholla. Muutenkin tuo varmasti pitäisi jotenkin tiivistää hyttysten varalta.

  • #57 kirjoittanut T-Cat 10 May 2016
  • Tästä Wavesta tuli mieleen tavallinen kuomukärry. Minulla on 50 cm laidalla ja 100 cm kuomulla kärri. Istuskelin tässä kerran omassa kuomukärrissäni, kun tuli mieleen kokeilla istua siellä kuomu alas laskettuna. Perskutarallaa siinähän on lähes valmis matkailupeli. Patja vaan lattialle, niin on makuuhuone valmis. Ei sada sisälle eikä kastu lattia. Ei paina kävyt selkää. Ei kompuroi kukaan telttanaruihin. Thumb

    Kärri perässä voi käytännössä ajaa ihan normaaleja (ei laillisesti) maantienopeuksia ja jopa moottoritienopeuksi a ilman että se juurikaan perässä edes tuntuu. Kaikki tarvittavat romut kulkee kyydissä. On tilaa pukeutumiselle ym. Kuomu on melko pimeä, jos siihen ei tee ikkunoita tai kattoluukkua. Mutta yöllähän se on vaan hyvä ettei auringon valo häiritse nukkumista. Perä- ja etulauta ei ole niin ilmatiiviitä etteikö kärrissä riittäisi hengitysilma, mutta helppo tuohon olisi laittaa ilamanvaihtoritilät kin. Tai irroitettavan etulaidan voisi helposti korvata yöksi vaikka hyttysen pitävällä verholla. Muutenkin tuo varmasti pitäisi jotenkin tiivistää hyttysten varalta.

    Alleviivatussa olennainen. Taitais olla ihan sairaan pölyinen paikka nukkua kun ajon aikana tulee kaiken näköistä pjaskaa sisään, ainakin mitä omaa peräkärryä olen tutkinut. Aamusella hampaat saattaa narskua :) Minulla ei kyllä tule Wavesta mieleen kuomuperäkärry vaan yhden henkilön matkailuvaunu.
  • #58 kirjoittanut vette80 27 Jul 2016
  • Wave pääsi sitten iltalehden sivuille asti
    Muiden erikoisten vaunujen kanssa:

    http://www.iltalehti.fi/autot/2016072621961806_au.shtml
  • #59 kirjoittanut vette80 03 Mar 2017
  • Maahantuoja myy nyt samanlaista, vähän käytettyä, Wavea:

    https://www.facebook.com/minikaravaani/?fref=ts

    Hinta: 3200€

    Tuo tarjous voimassa 7.3 asti.

    Ajattelin vain, jos joku sattuisi täälläkin kiinnostumaan.

    Vielä pari kuukautta ja sitten taas minikaravaani Waven kanssa alkavat viikonloppureissut :)




  • #60 kirjoittanut tsahkali 03 Mar 2017
  • Se on yx p*ska tuo naamakirja....
    ' Kirjaudu, niin näet sivun...'    >:D
Sivuja:
Toiminto