Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
As-auton vuokraus ???!
hartsakoski:
No niin ja lisää kauhukertomuksia ja kaikki on ihan totta!Luulin että edes tämä palsta oisi ihmisten henkilökohtaisten vakaumusten tai poliittisten ym.asioiden suhteen neutraali alue,mutta ei näköjään..
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 25.05.2011 kello on 20:03 ---No niin ja lisää kauhukertomuksia ja kaikki on ihan totta!Luulin että edes tämä palsta oisi ihmisten henkilökohtaisten vakaumusten tai poliittisten ym.asioiden suhteen neutraali alue,mutta ei näköjään..
--- Lainaus päättyy ---
En minä puutu ihmisten vakaumukseen,ainoastaan käyttäytymiseen,lainattua kalustoa ( EI SAA TUHOTA ) ! :)
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 25.05.2011 kello on 20:09 --- En minä puutu ihmisten vakaumukseen,ainoastaan käyttäytymiseen,lainattua kalustoa ( EI SAA TUHOTA ) ! :)
--- Lainaus päättyy ---
Aivan oikein, vakaumus ja käyttäytyminen ovat kaksi täysin eri asiaa. Ensiksi mainittuun ei puututa, mutta käyttäytymistä voi tarpeen vaatiessa arvostella. Itsekään en aina osaa käyttäytyä kunnolla. ;D
vesako:
Suvi tulee. Laitetaan piste, ennen
suurempaa eripuraa.
hartsakoski:
Nyt olen ed.kirjoittajien kans samaa mieltä,kaikkiin porukoihin mahtuu monenlaista koheltajaa!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta