Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

As-auton vuokraus ???!

<< < (7/14) > >>

hartsakoski:
No niin ja lisää kauhukertomuksia ja kaikki on ihan totta!Luulin että edes tämä palsta oisi ihmisten henkilökohtaisten vakaumusten tai poliittisten ym.asioiden suhteen neutraali alue,mutta ei näköjään..

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 25.05.2011     kello on 20:03 ---No niin ja lisää kauhukertomuksia ja kaikki on ihan totta!Luulin että edes tämä palsta oisi ihmisten henkilökohtaisten vakaumusten tai poliittisten ym.asioiden suhteen neutraali alue,mutta ei näköjään..

--- Lainaus päättyy ---
  En minä puutu ihmisten vakaumukseen,ainoastaan käyttäytymiseen,lainattua kalustoa ( EI SAA TUHOTA ) !  :)

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 25.05.2011     kello on 20:09 ---  En minä puutu ihmisten vakaumukseen,ainoastaan käyttäytymiseen,lainattua kalustoa ( EI SAA TUHOTA ) !  :)

--- Lainaus päättyy ---

Aivan oikein, vakaumus ja käyttäytyminen ovat kaksi täysin eri asiaa. Ensiksi mainittuun ei puututa, mutta käyttäytymistä voi tarpeen vaatiessa arvostella. Itsekään en aina osaa käyttäytyä kunnolla. ;D

vesako:
Suvi tulee. Laitetaan piste, ennen
suurempaa eripuraa.

hartsakoski:
Nyt olen ed.kirjoittajien kans samaa mieltä,kaikkiin porukoihin mahtuu monenlaista koheltajaa!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View