Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
As-auton vuokraus ???!
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 25.05.2011 kello on 17:33 ---Kyllä se on menoa kun lestatiolaistermiit tilauma seuroilla riehautuu voi tehdä kulkimesta helposti selvää
--- Lainaus päättyy ---
Minon samaa mieltä.
Mutta olen luvannut aikaisemmin infossa, etten enää repostele aiheella. ;D
perho-ukko:
En ikinä enää vuokraa autoa suviseuroihin,enkä muutenkaan,on huonoja kokemuksia !! ;D
hartsakoski:
Kyllä nuo vehkeet saa hajotettua vaikka mikä porukka.Itse olen vuokrannut useampana vuonna suviseuroihin vaunua,eikä valittamista.Varmaa n sieltä löytyy monenlaista käyttäjää,itse en vuokraa kenellekkään tyyppiä näkemättä!
ihaa:
Missä lieneekään nuo suviseurat mutta aikoinaan (-02 tai -03) sellainen oli täällä savossa Maaningalla ja vettä satoi koko viikon kaatamalla, ajelin silloin vasta-alkaneena motoristina, ei siinä kaatosadekaan haitannut.
77-tie, tunnetaan myös nimellä sininen tie oli seurojen loputtua paremminkin ruskea tie, voitte uskoa kuinka likainen moottoripyörä silloin oli.
Kuinkahan likaisia on autot ja vaunut tuolloin olleetkaan ? :o
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 25.05.2011 kello on 19:02 ---Missä lieneekään nuo suviseurat mutta aikoinaan (-02 tai -03) sellainen oli täällä savossa Maaningalla ja vettä satoi koko viikon kaatamalla, ajelin silloin vasta-alkaneena motoristina, ei siinä kaatosadekaan haitannut.
77-tie, tunnetaan myös nimellä sininen tie oli seurojen loputtua paremminkin ruskea tie, voitte uskoa kuinka likainen moottoripyörä silloin oli.
Kuinkahan likaisia on autot ja vaunut tuolloin olleetkaan ? :o
--- Lainaus päättyy ---
Minulle riitti se ,kun autosta meni kansi ,maksoi ihan riittämiin !! ;D ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta