Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi
Shurflo pumppu.
perho-ukko:
Suppilo ei pysy!! Tein 1,5l limppapullosta , puukolla aukko kylkeen,menee aika tiiviisti aukkoon,ja aina sen verran löytyy metsästä y-haara keppi pitämään pulloa paikallaan !! ;)
Freemmanni:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 15.01.2011 kello on 16:57 ---Ja kesäaikaan kun autoa käytetään enemmän päävirta on aina päällä ja taulusta pumppu kytketty, eli jos silloin järjestelmä pettää minulla tankit tyhjenee ja pumppu käy kuivana. Mutta nämä siis aiheen vierestä.
--- Lainaus päättyy ---
Todennäköistä on, ettei putkisto auton seisoessa petä, toki mahdollista. Kuitenkin jos ollaan sisällä, ääni on niin voimakas että siihen jopa herää. Putkirikosta ilmoittaa myös toistuva "aiheeton" käynnistyminen. Rutiininomainen virtojen poiskytkeminen taulusta kun auto jää parkkiin pitää myös vesivahingon loitolla.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 15.01.2011 kello on 18:02 --- Suppilo ei pysy!! Tein 1,5l limppapullosta , puukolla aukko kylkeen,menee aika tiiviisti aukkoon,ja aina sen verran löytyy metsästä y-haara keppi pitämään pulloa paikallaan !! ;)
--- Lainaus päättyy ---
Niitä suppiloita löytyy myös semmosia sivusta täyttöön tarkoitettuja. Sihti mallia en ole löytänyt, joten harson läpi joutuu kaatelemaan. :o
perho-ukko:
Minulla on tuossa pääkytkimen vieressä katkaisin pumpulle !!
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 15.01.2011 kello on 17:47 ---Pysyykö suppilo täyttöaukossa? Jos ei, niin eikö kastelukannu olisi helpompi? Minulla on jo vuosia ollut kastelukannu vakiovarusteena.
--- Lainaus päättyy ---
Pysyy hyvin, ei tarvitse kädellä sitä tukea. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta