Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Vuosi 2016 lähestyy , kuljinmatkailua onko suunniteltu

<< < (9/40) > >>

Alan:
Ei kannata juhannuksen kahta puolen yrittää, eikä koulujen kesälomain alkamisaikaan. Viikolla varmaan helpompaa.

Hinta on melko varmasti kalliimpi kuin juuri päättyneessä kampanjassa tai matkamessujen aikaan, toinen asia on, että hinnat tosiaan on laskeneet. Sesonkivaihtelut hinnoissa näkyy Finnlinesin sivuilta.

Ateriapaketti on minusta hyvä Suomesta mennessä, muttei välttämättä palatessa, kun Suomi aamun aamupala on melko tarpeeton.

MRi:
Kiitokset jo tulleista kommenteista. Täytyy yrittää lukita lomat ja suunnitelmat mahdollisimman aikaisessa vaiheessa. Esikoisen koulun aloitus saattaa vaan tuoda haasteita ensi kesään...

Btw. Kommentit tuosta Via Baltica reitistä edelleen tervetulleita. Huomioiden että ollaan vaunun kanssa liikenteessä.

Edit: Via Balticasta näyttää löytyvän tekstiä kun viitsii vähän hakua käyttää... Sorry

K.E.V:
Jep, haulla löytää Via Balticasta paljonkin , kysele yksityiskohtia jos osuu. Olen ajanut tuon moneen kertaan vaunun kanssa.
vähän eri kautta vielä Puolan osuus menty muutamalla kerralla

puskajussi:
Tarkoitus olisi mennä tuonne Vuono-Norjaan, eli Jotunheimen, Geiranger ja Trollstigen kiikarissa.

HarriOlavi:

--- Lainaus käyttäjältä: MRi - 10.01.2016     kello on 12:43 ---Kiitokset jo tulleista kommenteista. Täytyy yrittää lukita lomat ja suunnitelmat mahdollisimman aikaisessa vaiheessa. Esikoisen koulun aloitus saattaa vaan tuoda haasteita ensi kesään...

Btw. Kommentit tuosta Via Baltica reitistä edelleen tervetulleita. Huomioiden että ollaan vaunun kanssa liikenteessä.

Edit: Via Balticasta näyttää löytyvän tekstiä kun viitsii vähän hakua käyttää... Sorry

--- Lainaus päättyy ---

Via Baltica on minun mielestä aivan ok. Olen ajanut kyseistä reittiä monta vuotta, vuosittain.
 Ei ole kuin "laskea" menemään.  Thumb

https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=zogRzoTTQNBU.kTHUyG_oNKyc

http://fi.eurocampings.net/

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View