Tekniikkakeskustelut > Primus
2490 temppuilee, vai temppuileeko?
shamr0ck:
Ja lisätään vielä sen verran että nää jotka yv:llä tyrkyttää uutta osaa, pitävät huolen siitä että en takuulla tule heiltä mitään ostamaan. Itse oon sähköasentaja, elektroniikkaopinto jakin tuossa on. Kysyin vinkkiä, en ollut ostamassa osia jotka osaan itse korjatakin jos tarvis on. Iso kiitos mjo:lle vinkeistä, ja iso miinus eräälle toiselle yksityisviesteistä. En tietääkseni ole jättänyt ostoilmoitusta mihinkään.
Turhan Höpöttäjä:
Elä hyvä immeinen hermostu, jos joku pyrkii sinua jeesimään. ::)
shamr0ck:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 3.11.2015 kello on 08:19 ---Elä hyvä immeinen hermostu, jos joku pyrkii sinua jeesimään. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Tää nyt vaan on jo toinen kerta saman pannun kanssa, kun kysyy neuvoa niin vastukseksi saa "osta multa uus". Sitähän mulle viime talvenakin tarjottiin, kun liekkivahti ei tuossa toiminut, jatkoi vaan kipinän antamista vaikka syttyikin, ja hetken päästä häiriölle. No, kun muita neuvoja en saanut kuin sen "osta multa uus boksi", otin sitten itse boksin käteen, juotin kipinän johdot varmuuden vuoksi uusiks ja puhdistin kaikki liittimet. Tällä kertaa mjo sentään neuvoi, ja kiitos siitä :)
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: shamr0ck - 3.11.2015 kello on 19:14 ---Tää nyt vaan on jo toinen kerta saman pannun kanssa, kun kysyy neuvoa niin vastukseksi saa "osta multa uus". Sitähän mulle viime talvenakin tarjottiin, kun liekkivahti ei tuossa toiminut, jatkoi vaan kipinän antamista vaikka syttyikin, ja hetken päästä häiriölle. No, kun muita neuvoja en saanut kuin sen "osta multa uus boksi", otin sitten itse boksin käteen, juotin kipinän johdot varmuuden vuoksi uusiks ja puhdistin kaikki liittimet. Tällä kertaa mjo sentään neuvoi, ja kiitos siitä :)
--- Lainaus päättyy ---
Kerroppas tarkemmin mitä oikein juotit? Mielenkiinto heräsi.
shamr0ck:
Tästähän on nyt vuosi jo aikaa, joten ei kaikkea voi muistaa :) Että oliko ne edes johdot, vai oliko tuo kipinämuuntaja suoraan kortilla kiinni :D Hämärä muistikuva oli että neljä isohkoa nastaa olisin tinannut uusiksi, mutten enää edes määrästä ole varma :) Mutta piirikortin juotoksista siis kysmys.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta