Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Ohhohoh pistoke sytytti sumutakavalon

<< < (4/15) > >>

Teukka-74:
^
Hyvä. On autossa sumari mut vaunussa ei. Täytyypä tutkia asiaa,kiitti rölli.  Thumb

88k5:
Ensirekisteröintipä ivä ratkaisee saa/voiko 7-nap. pistokkeessa 2. navassa kulkea "jatkuva +12V" vai onko se valjastettu takasumarille (pykälien mukaan - eihän kukaan laittomuuksia..);
- autot 1/1994-> nykypäivään; takasumari, ja aiemmin "vapaa" (eli vaikka vaununakulle +12V)
- perävaunut 10/1994-> nykypäivään; takasumari  ja aiemmin "vapaa"

Mutta niin kuin mainittu 13-nap. pistoke-töpsöliparilla ei moista murhetta ole. Ihan luvallista vaihtaa vaikka kuinka vanhaan kulkineeseen.

Pakolliseksi 13-nap. tulee vuodesta 2011-> autoissa ja vaunuissa..

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 31.10.2015     kello on 14:39 ---Ensirekisteröintipäivä ratkaisee saa/voiko 7-nap. pistokkeessa 2. navassa kulkea "jatkuva +12V" vai onko se valjastettu takasumarille (pykälien mukaan - eihän kukaan laittomuuksia..);
- autot 1/1994-> nykypäivään; takasumari, ja aiemmin "vapaa" (eli vaikka vaununakulle +12V)
- perävaunut 10/1994-> nykypäivään; takasumari  ja aiemmin "vapaa"

Mutta niin kuin mainittu 13-nap. pistoke-töpsöliparilla ei moista murhetta ole. Ihan luvallista vaihtaa vaikka kuinka vanhaan kulkineeseen.

Pakolliseksi 13-nap. tulee vuodesta 2011-> autoissa ja vaunuissa..

--- Lainaus päättyy ---
Ai jaa.Tämän mukaan minulla se sitten olisi valjastettu sumarille. Parilla vuodella menee vaunu yli tuon 94.
Pitää selvittää  Thumb

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 31.10.2015     kello on 15:46 ---Ai jaa.Tämän mukaan minulla se sitten olisi valjastettu sumarille. Parilla vuodella menee vaunu yli tuon 94.
Pitää selvittää  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Ostitko vaunusi käytettynä? Olisko edellinen omistaja tehnyt kytkentöjä omiin tarpeisiinsa?

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 31.10.2015     kello on 15:46 ---Ai jaa.Tämän mukaan minulla se sitten olisi valjastettu sumarille. Parilla vuodella menee vaunu yli tuon 94.
Pitää selvittää  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Jos siellä takavalaisimessa on sumuvalo, sen pitää toimia että läpäisee katsastuksen huomautuksetta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View