Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

PayPal-maksut

<< < (2/4) > >>

Ossi66:
Näistä ulkomailta tulevista ostoista on liian paljon huijausjuttuja, jotta myisin mitään muuten kuin rahat käteen tai etukäteen tilille periaatteella.
Etenkin jos sinulla on jokin ajoneuvo myynnissä, ulkomaisia kyselyitä voi pitää varmasti huijausyrityksenä.

K.E.V:
Joo, mullekin kerran tarjottiin lappuhintaa yhdestä tavarasta. Maksu kuulemma paypal ja sattumalta suomessa oleva kaveri noutaa tuotteen hetimiten......... ;)
Mutta itse paypalia kyllä käytän ilman ongelmia. Taisin eilenkin 2 kertaa maksaa jotain.

HiTec:
Ja eikös se PayPal niistä myös sen oman siivunsa noista rahoista = myyjä maksaa maksutavan ???

Ossi66:
Ja Ose:n kohdalla tulee mieleen, jos joku haluaa ostaa vaunun ulkomaille, varmasti on kyseessä huijausyritys ;D

JPS:
Minulla on ollut nelisen vuotta luottokortti paypalissa maksutapana ja mitään ongelmia ei ole koskaan ollut.
Tilaillut olen niin suomesta kuin kiinastakin,toki aina olen ollut ostajan ominaisuudessa.
Varsinkin kun firmoista ostaa niin tuo paypalin dispute on kätevä ominaisuus jos tulee ongelmia kunhan ei mistään nyrkkipajasta ostele niin se tuo kyllä turvaa ja myyjälle halua palvella asiallisesti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View