Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Talvitelttaan lämmitintä

<< < (5/7) > >>

nike:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 16.10.2015     kello on 06:22 ---Tuossa näky olevan kulutus 300g/h, ilmeisesti voi polttaa vähemmälläkin?

Sähkö on nyt halpaa - 14.90:llä saan 317kWh lämmityssähköä ;)

--- Lainaus päättyy ---

Siirto- ja kuukausimaksujen kanssa ei kyllä tuohon hintaan sähköä saa mistään.
Esim. mulla omakotitalon sähkölle tulee kaikkineen kuluineen 13cent/kwh.

Turhan Höpöttäjä:
Kyllähän teltankin saa lämpimäksi, kun laittaa tehoja lämmitykseen.   ...Mutta onko siinä mitään järkeä...

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 16.10.2015     kello on 09:33 ---Nyt taisi siirtomaksu  unohtua?

--- Lainaus päättyy ---

No niin unohtu  :'(  Liikaa tuo sähkösopimus nyt mielessä.

Siirtomaksuineen saan siis vain 175kWh tuolla 14.90:llä  :laugh:

--- Lainaus käyttäjältä: nike - 16.10.2015     kello on 09:44 ---Siirto- ja kuukausimaksujen kanssa ei kyllä tuohon hintaan sähköä saa mistään.
Esim. mulla omakotitalon sähkölle tulee kaikkineen kuluineen 13cent/kwh.

--- Lainaus päättyy ---

Mitäs järkeä tuossa on? Eikö kannattaisi vaihtaa halvempaan sähköön.
Minulla maksaa lämmityssähkö noin 1.83+4.7+2 eli 8.53snt/kWh.  Talviarkipäivällä maksaa yhteensä 10.48snt, mutta eipä sillä lämmitetä kuin saunaa.  Tuo 2snt on perusmaksuista tuleva hinta, eli sekin on laskelmassa mukana. Jos siis käyttäisi enemmän sähköä, olisi suhteessa halvempaa - säästäminen ei kannata...

nike:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 16.10.2015     kello on 10:17 ---
Mitäs järkeä tuossa on? Eikö kannattaisi vaihtaa halvempaan sähköön.
Minulla maksaa lämmityssähkö noin 1.83+4.7+2 eli 8.53snt/kWh.  Talviarkipäivällä maksaa yhteensä 10.48snt, mutta eipä sillä lämmitetä kuin saunaa.  Tuo 2snt on perusmaksuista tuleva hinta, eli sekin on laskelmassa mukana. Jos siis käyttäisi enemmän sähköä, olisi suhteessa halvempaa - säästäminen ei kannata...

--- Lainaus päättyy ---

Sähkön olen kilpailuttanut ja maksan siitä tällä hetkellä 4,53cent/kwh + 1,4eur/kk. Mut siirtoyhtiötä ku ei voi vaihtaa :(

aaoulusta:
Muutaman kerran on soitettu eri energianmyynnistä ja olen koettanut siirtomaksuja saada alemmas Ei onnistu, ite sähköä sitten hieman halvemmalla saisi. Mutta tuo maalämpö on se jota kannattaa käyttää talvisin varsinki waunuissa, on egologista, kun tuo sähköki voi olla ydinvoimasta ja sehän on wallan kauhiaa

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View