Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Karavaanarit maikkarilla

<< < (18/44) > >>

iso-juuso:
Eikös kaikkien tabloidien, big brotherien, yms tarkoitus ole saada katsojansa paheksumaan ja tuntemaan paremmuudentunnetta? Siinä tämäkin ohjelma näkyy onnistuvan vallan mainiosti ;)

JPVäisänen:
Tunnustan että katon katsomosta eilistä jaksoa ja totesin että ohjelma on edelleen jotain muuta mitä odotin.Kohtuullinen vinkki oli että Kolmårdenissa kannattaa käydä talvella..saa priva esityksen delfinaariossa...eh kä kenties entiiä..

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: KaljuPääVaanari - 10.08.2011     kello on 14:04 ---Tunnustan että katon katsomosta eilistä jaksoa ja totesin että ohjelma on edelleen jotain muuta mitä odotin.Kohtuullinen vinkki oli että Kolmårdenissa kannattaa käydä talvella..saa priva esityksen delfinaariossa...eh kä kenties entiiä..

--- Lainaus päättyy ---

kyl ma luulen ,et silloin saat privaa , kun on tv kamerat mukan .. muuten voit ihan yksikseis seikkailla sielläkin .. oltiin mekin Raatteentiellä , mut ei siel kukaan tullut meittii opastamaan .. niinku noit Timoteittii ...mikkossii   :(

Haapaniemen Paroni:
Meillä oli ainakin raatteen tiellä opastus viime syksynä :o meitä oli 10 henkeä. varmaan ryhmille opastus ???

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: risto66 - 10.08.2011     kello on 14:51 ---Meillä oli ainakin raatteen tiellä opastus viime syksynä :o meitä oli 10 henkeä. varmaan ryhmille opastus ???

--- Lainaus päättyy ---

juu ja meit oli vaan 2 pariskuntaa .. no oli siel museonpuolel joku filminpätkä , mut en itse mennyt sinne museoon vaan ne muut .. jotta en tiedä mitä siel sit näyttivät ..enkä ol huomannu edes kysyä .. oliko oikke opastusfilmi vai mikä.. ois kait siel voinu jonkin moinen opastettukierroskin olla.. en ottanut selvää siitä mahdollisuudest .. itteksii vaan talsittiin ja opastetauluista sai aika paljon tietoa ..no nois karavaanohjelmis mitä näyttävät on muutenkin kaik toisin .. kuin meitillä .. mennään sit vaikka minne , mut kyl joskus sattunu saamaan hyvääkin opastusta .. muutaman kerran niin on käynyt vaikka paikalla ei olekkaan ollut , kuin minä yksiksein ..on henkilökunta kertonut auliisti sen paikkan historiikkiä ja siitä kyllä pidän ja mielelläni kuuntelen ja kysymyksiäkin tehden  .. :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View