Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Karavaanarit maikkarilla

<< < (14/44) > >>

sipu:
eipä siin ohjelmas oikei vaanareit paljoakaan näy .. kaik linssiluteet siellä itteään filmaa .. menee ihan maku koko ohjelmast .. antavat vaan väärän kuvan koko vaanauksest .. vaiks toki .. onhan siellä niitäkin elementtei , joita mekin harastamme , mutta siltikin ..

makke:
Koko ohjelmahan on mainos, samalla lailla kuin Tuuri tai Matkaoppaat. Ja suunniteltu ja leikattu tavalla, jolla saa paljon katsojia.
Helevetin tylsä ohjelma olisi, jos kuvattais keskiverto karavaanarin elämää. Itse olen vasta aloittanut karvanaamari ja ylpeä siitä, vaikka vittuilua kuulee jokapuolella, varsinkin ohjelmasta johtuen.

1****:
Kattoks kukaan tänään.  ittu se Onni sais kyl korvapuustii ja croisanttii jos meidän autos tekis noin  >:(
Vuokra-auto, ei väliä. Vanhemmatkin hälläväliä asenteella.
Tarkkailuluokka kutsuu poikaa....

hartsakoski:
Pari jaksoa katoin netistä ja totesin,kiitti mulle riitti!Mistä noin kauheita kakaroita ja idiootteja tyyppejä on löydettykään?Mahtaa heitä hävettää jos jaksoa katsovat.Ei sitten tippaakaan mun juttu.Kiitos ja anteeksi!

Ossi66:
Tuo eilinen jakso pitäs tallettaa pysyvästi, että voisi jatkossa linkittää esimerkiksi kun joku  kysyy "miksi et vuokraa omaa kulkinettasi"

Sitä minä ihmettelin eniten, miksi ihmiset ei rakasta perhettään sen vertaa että pitäs lapset turvavöissä ??? :o  Ei ois tarvittu kuin yksi paniikkijarrutus, niin olis ne kakarat lähteneet sieltä takasängyltä siihen malliin ettö loppumatkan olisi mennyt suksiboksissa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View