Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Karavaanarit maikkarilla

<< < (43/44) > >>

LMC-99:
Kylläpä oli lämminhenkinen ohjelma joka juuri loppui..olen pari kertaa katsonut ohjelmaa tänä syksynä ja joka kerta tullut hyvä mieli.

Siinäpä sitä oli karavaani henkeä parhaimmillaan ,ystävyyttä ja avunantoa yhdessä oloa ja hauskan pitoa, lapset sekä aikuiset yhdessä..hitto että tekee mieli taas maailmalle ihmisten seuraan..

Eemeli:
Minun mielestä paras jakso mitä on esitetty Thumb, mutta yksi asia jäi harmittamaan....... .......talonmies Jussi on taas poikamies :( :( :( :(

Tomppa35:
Kyllä vain nyt vaan järkkäämään vielä vähän nuorekkaampia treffejä, jossa soittaa oikeat bilebändit ei vaan iän ikuiset humppabändit, näitä kun löytyy joka treffeiltä aina...eli vähän nuorennusleikkausta tähänkin voisi kaivata  8)

vippe:

--- Lainaus käyttäjältä: Tomppa35 - 28.08.2012     kello on 21:29 ---Kyllä vain nyt vaan järkkäämään vielä vähän nuorekkaampia treffejä, jossa soittaa oikeat bilebändit ei vaan iän ikuiset humppabändit, näitä kun löytyy joka treffeiltä aina...eli vähän nuorennusleikkausta tähänkin voisi kaivata  8)

--- Lainaus päättyy ---
Aivan!

Mun mielestä nää niiden päätöbileet oliva hieman törkeää..heiteltii sipsejä toisten päälle jne..onk se jottai aikuiste käyttäytymistä?? Että tuliki istuudutta telsu etee juur tuolloin..

Laaga:
Eiköhän tuossa ohjelmassa ole juuri tarkoitus herättää reaktioita katsojissa ns. epänormaalilla käytöksellä. Ilman tuollaista ohjelma tuskin keräisi tavallisia katsojia, varsinaisia karavaanareita vartenhan tuota ohjelmaa ei ole tehty.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View