Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Karavaanarit maikkarilla

<< < (39/44) > >>

EsaP:
 Ohjelmahan on muuttunut sitten ensimmäisen tuotantokauden. Ensimmäisellä kaudella oltiin paljon Messilässä ja tutustuttiin siellä oleviin karavaanareihin. Tällä kaudella reissataan ympäri Eurooppaa ja haetaan ohjelmalle enemmän viihteellisyyttä. Hellaripoikia yllytetään tekemään kaikkea hölmöä ja toisaalta taas ollaan viihdealan ammattilaisten matkassa. Messilän isäntäpari on saanut tällä kaudella ison roolin ohjelmassa. Ohjelman selostaja on todella ärsytävä, se on pakko sanoa. Itse näin uutena vaunuilijana katselen ohjelmassa esiintyvää kalustoa ja itse ohjelman sisältö jää monesti taka-alalle.

vippe:
EsaP..Meet kattoon Lahteen messuille kalustoa..sat mennä ihan sisälle katsoon ja ihmetteleen..Toi ohjelma on siis ihan ala-arvoinen..ei liity kyllä mitenkään karavaaneihin..sen nimi voisikin olla jotenkin Matkaajat maailmalla tms..tai kulkurit tai jotain..

MatsOnni:
Teille kans mikkään riitä...tuotantoyht iö on satsannut miljoonia ja taas miljoonia, ohjelman takana kaikki maan parhaat luovat kyvyt ja taiteellinen johto. Ja nämä vaan valittaa....ei tuu mittää tästä. Mitä teille oikein pitäis tarjota  :o

EsaP:
 Joo kyllähän minä sen tajuan, että ei tuo ohjelmasarja kerro tylsästä matkailijasta, joka kököttää vaunussaan tai retkeilytuolissaan siinä ulkopuolella. Totuushan on, että karavaanari muuttuu turistiksi joutuessaan karavaaninsa ulkopuolelle ulkopuolisen silmissä :D ja noista turisteistahan voidaan olla taas miljoonaa mieltä. Omat vanhemmat viettivät vaunuelämää parisenkymmentä vuotta vuosipaikalla. Kävivät muutaman kerran vaunullaan koiraharrastuksen perässä kotimaassa jossain muualla. Olin itse jo siinä vaiheessa aikuinen eli "vältyin" karavaanarielämältä . Nyt tuo annettiin minulle ja tarkoitus olisi reissailla vähän enemmän kuin mitä omat vanhemmat. Keski- ja eteläeurooppa varsinkin on lähes kokonaan näkemättä ja asuntoauton ostoa on tässä tullut mielessä pyöriteltyä. Perhe vähän jarruttelee ideoita, mutta jos porukat saisi kerran mukaan, niin siitähän se sitten lähtisi tosi karavaanarin ura :)

Weicco:
Taitaa kaikki toljottaa ohjelmaa  :o kun on niin hiljaista   :D :D :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View